نوشته شده توسط : سام سنایی

شماره مشاوره کرج: روان‌درمانی متشکل از یک متخصص و مشاوره روان‌شناسی است که به افراد کمک می‌کند تا با مشکلات عاطفی، روان‌شناختی و رفتاری مقابله کنند و از طریق این مداخله، ابزارهایی را در اختیار بیماران خود قرار دهند تا از آنچه برایشان اتفاق می‌افتد آگاه و تأمل کنند و علاوه بر آن بتوانند وضعیت خود را بهبود بخشند.

شماره مشاوره کرج | مشاوره روانشناسی | مرکز مشاوره تلاس

با این کار مشاور تغییرات عمیقی را در طرز تفکر ایجاد می کند، شخصیت را بازسازی می کند و کیفیت زندگی فرد را بهبود می بخشد. اگر به دنبال شماره مشاوره در کرج هستید می توانید ازطریق گوگل مراکز مختلفی را پیدا کنید. با شماره گیری شماره تلفن ما می توانید یک‌ نوبت حضوری یا آنلاین برای خود به راحتی رزرو کنید.

مرکز مشاوره تلاس

حمایت عاطفی با مشاوره روانشناسی

روان درمانی فقط یک مشاوره پزشکی نیست، بلکه شامل ایجاد رابطه اعتماد، همکاری و تفاهم بین متخصص و بیمار است. به این ترتیب فرد مبتلا می‌تواند با آزادی کامل خود را در مورد خود، نگرانی‌ها، احساسات، ترس‌ها، تجربیات، تجربیات سرکوب‌شده، باورها و هر موضوع دیگری که می‌خواهد به آن بپردازد بیان کند. بنابراین، زمانی که شروع به رها کردن بار عاطفی خود می کنید، احساس آرامش می کنید و روانشناس به شما کمک می کند تا استراتژی هایی را برای مقابله با مشکلاتی که بر شما غلبه کرده است ایجاد کنید. به عبارت دیگر، شما نه تنها متخصصی خواهید داشت که مایل به گوش دادن به شما است، بلکه یک متحد نیز خواهید داشت که در مواقع سخت به شما کمک خواهد کرد.شماره مشاوره کرج | مشاوره روانشناسی | مرکز مشاوره تلاس

ترویج  خودشناسی با کمک مشاوره روانشناسی

نگاه کارشناسانه روانشناس به بیمار کمک می کند تا جنبه هایی از خود را که نمی دانسته و یا از آنها بی اطلاع بوده است، بشناسد و کشف کند. با این کار می توانید او را به سوی خودشناسی سوق دهید تا مسیر واقعی و انگیزه های عمیق خود را بیابد و در نتیجه به دنبال ابزاری برای رسیدن به اهدافی باشید که در فراموشی رها کرده است. علاوه بر این، روان درمانی به فرد کمک می کند تا محدودیت ها، ضعف ها، نقاط قوت و فرصت های خود را بشناسد. پس اگر به دنبال تقویت شخصیت خود هستید با شماره مشاوره ما در کرج تماس بگیرید.

مشاوره ابزارهایی برای مدیریت تضادها فراهم می کند

هر فرد راه های خاصی برای رسیدگی و حل تعارض دارد. با این حال، یک روانشناس راهی برای توضیح مزایای در نظر گرفتن ابزارهای جدید برای مدیریت مناسب تعارض پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، هر مشکلی نیاز به راه‌حل‌ها و روش‌های متفاوتی دارد، بنابراین روان‌شناسی تکنیک‌های لازم را برای رسیدگی به هر یک از آن‌ها با توجه به پیچیدگی و اهمیت آن‌ها ارائه می‌دهد. بنابراین، یک مشاور در رشته روانشناسی به بیمار در سطح فردی و اجتماعی کمک می کند.

مشاوره به شما امکان می دهد برای مشکلات راه حل پیدا کنید

یکی از رایج ترین دلایل برای کمک گرفتن از حرفه ای، ندانستن چگونگی رهایی از موقعیت های ناامیدکننده و دردناک است. روان درمانی جایگزینی برای شکستن دیوارهای عاطفی و مشکلاتی می شود که از ادامه زندگی بیمار جلوگیری می کند. بنابراین، همانطور که قبلا توضیح دادیم، روان درمانی نه تنها ابزاری را برای حل مشکلات فراهم می کند، بلکه به ما امکان می دهد مسیری را پیدا کنیم که به بهترین وجه با شخصیت و نیازهای بیمار سازگار است.

مشاوره ما در کرج به رفع اختلالات احتمالی کمک می کند

بسیاری از ترس‌ها، نگرانی‌ها و تجربیات به اضطراب، استرس و حتی فوبیا تبدیل می‌شوند، اما اگر فرد به موقع به روان‌درمانی مراجعه کند، می‌توان از همه این‌ها اجتناب کرد یا حداقل به اصلاح آن کمک کرد. با کمک متخصص، بیمار می‌داند که چگونه احساسات خود را مدیریت کند و راه‌های جایگزینی برای بهبود وضعیت خود پیدا کند، مانند ورزش، مراقبه، خواندن کتاب یا هر فعالیتی که برای وضعیت مورد نظر مفید است.

مشاوره روانشناسی کیفیت زندگی را بهبود می بخشد

روانشناس همچنین ابزارهایی را در اختیار بیمار قرار می دهد تا خود را بپذیرد، برای خود ارزش قائل شود و اراده لازم برای تغییر را داشته باشد. به این ترتیب، سلامت روان شما به طور مثبتی تحت تأثیر قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که آرامش ذهنی پیدا کنید و روی آنچه مهم است تمرکز کنید. بنابراین، به پیشرفت شما در محل کار نیز کمک می کند و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

مشاوره با مرکز ما در کرج محرمانه است

طبق آیین نامه اخلاقی و اخلاقی کالج روانشناسان، متخصص باید حرفه ای بودن و محرمانه بودن کامل تمام موارد ذکر شده در مشاوره را تضمین کند. بنابراین، هر درمان روان‌شناختی رازی بین روان‌شناس و بیمار خواهد بود، که چارچوبی رابطه‌ای را فراهم می‌کند که در آن می‌توان آسیب‌ها، ترس‌ها و مشکلات بسیار صمیمی را بدون دروغ و آشکارا درمان کرد. پس برای بهره گیری از فواید مشاوره روانشناسی با شماره تلفن ما در کرج تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره تلفنی کرج: مشاوره از راه دور و تلفنی دیگر در روانشناسی چیز جدیدی نیست. بسیاری از متخصصان مراقبت از راه دور را ارائه کرده اند و استفاده از فناوری ثابت کرده است که هم برای روانشناسان و هم برای بیماران آنها بسیار مفید است.

مشاوره تلفنی کرج | مشاوره غیرحضوری با روانشناس | تلاس

با ورود کووید-۱۹ و شروع همه‌گیری در کشور، که در نهایت چالش‌هایی را برای عملکرد حرفه‌ای روان‌شناسی به همراه داشت،  مشاوره تلفنی بیش از پیش محبوب شد. نقش روانشناسان در این سناریوی جدید، به ویژه کمک به جامعه برای آگاهی از بحران و عملی ساختن اقدامات پیشگیرانه توصیه شده توسط وزارت بهداشت، ضروری می شود . به طور کلی، مراقبت های بهداشت روانی در سال های اخیر شواهد بیشتری به دست آورده است و تسهیل دسترسی به این متخصصان تنها راه پیشگیری از شیوع افسردگی و اضطراب است، مشکلاتی که به طور فزاینده ای رایج می شوند.

مرکز مشاوره تلاس

شورای فدرال روانشناسی در مورد مشاوره تلفنی چه می گوید؟

شورای فدرال روانشناسی (CFP) از همان ابتدا این نوآوری را پذیرفت، به ویژه برای پیشرفت ها و دستاوردهایی که برای همه، از جمله جمعیت نشان می دهد. اگرچه بسیاری از متخصصان احساس نگرانی می کنند، حقیقت این است که با تنظیم ابزارهای جدید می توان خدمات ایمن و مؤثر را تضمین کرد. لوگو تلاس | مشاوره خانواده | مرکز مشاوره تلاسدر حال حاضر درصد فراوانی از جمعیت جهان از افسردگی رنج می برند که بالاترین میزان در قاره آمریکای لاتین است. طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در دهه گذشته تعداد افراد مبتلا به افسردگی 18.4 درصد افزایش یافته است، بیش از 322 میلیون بیمار وجود دارد. وضعیت مشابهی در مورد اختلالات اضطرابی نیز اتفاق می افتد . این سناریو گواهی بر نیاز به گسترش دسترسی به متخصصان روانشناسی و اهمیت مراقبت از سلامت روان است. حقیقت این است که تنظیم خدمات مشاوره روانشناسی از طریق تلفن و اینترنت دسترسی همگان را به نوعی مراقبت که تا آن زمان برای بسیاری از افراد قابل دسترسی نبود، تسهیل می کند. CFP با آگاهی از اهمیت مشاوره روانشناختی، به گسترش و اکتشاف استفاده از فناوری‌های ارتباطی به عنوان راهی برای ارائه مراقبت‌های روان‌شناختی باکیفیت معتقد است و امروزه خدمات متعددی از طریق پزشکی تلفنی ارائه شده است .

خدمات مشاوره تلفنی

خدمات مشاوره روانشناسی را می توان هم بین متخصصان و هم برای یادگیری و هم برای مشاوره فردی انجام داد. این خدمات  می توانند همزمان یا ناهمزمان باشند، یعنی به ترتیب در زمان واقعی یا غیر واقعی، تا زمانی که منابع مورد استفاده الزامات امنیتی را برآورده کنند. خدمات مشاوره از راه دور اغلب از طریق تماس های ویدیویی با استفاده از راهبردهای مداخله روان درمانی انجام می شود: آموزش روانی، روان درمانی شناختی-رفتاری و روان درمانی بین فردی.

مقررات مشاوره تلفنی و راه دور

اگر چه شورای فدرال روانشناسی طرفدار مشاوره از راه دور و تلفنی است، اما این بدن از مسائل مربوط به این نوع خدمات آگاه است و نیاز به تعهد حرفه ای با مقررات دارد. همانطور که دیدیم، مراقبت های روانی از راه دور و تلفنی حتی قبل از همه گیری مجاز بود. با این حال، تأیید یک ثبت نام قبلی e-Psi مورد نیاز بود . در حال حاضر، اگرچه ثبت نام همچنان اجباری است، اما لازم نیست منتظر تایید باشید. این انعطاف پذیری قطعی نیست، اما باید پیاز دوران همه گیری نیز ادامه داشته باشد. در هر صورت باید به مقررات جاری برای ارائه این نوع خدمات توجه شود.

رازداری

طبق ماده 9 آیین نامه اخلاق حرفه ای روانشناس، این وظیفه روانشناس است که به رازداری حرفه ای احترام بگذارد، از حریم خصوصی مشتریان خود و همچنین گروه ها و سازمان هایی که با آنها کار می کنند، محافظت کند. صرف نظر از نوع سرویس مورد استفاده، رازداری و رازداری اساسی است و باید به بهترین شکل ممکن حفظ شود. چنین مواردی حتی در مداخلاتی که اساساً ماهیت بالینی ندارند نیز اعمال می شود.

کیفیت خدمات ارائه شده

این موضوع غیر قابل انکار است. کیفیت خدمات ارائه شده باید در طول مشاوره تلفنی با همان احتیاط شخصی حفظ شود. ببینید اصل ششم منشور اخلاق حرفه ای روانشناس چه می گوید: “روانشناس اطمینان می دهد که تمرین حرفه ای با وقار انجام می شود و موقعیت هایی را که در آن روانشناسی تحقیر می شود رد می کند.” کیفیت خدمات ارائه شده باید در طول مشاوره از راه دور حفظ شود. انجام این حرفه نیازمند تعهد و مسئولیت است که در ارائه خدمات آنلاین تفاوتی ندارد. انتخاب دستگاه های مناسب و اطمینان از کیفیت مراقبت باید از دغدغه های روانشناس باشد.

خدمات تنظیم شده

منشور اخلاق حرفه ای روانشناس نیز ارائه خدمات را تنظیم می کند. طبق ماده 2، «ارائه خدمات یا پیوند عنوان روانشناس به خدمات مراقبت روانشناختی که رویه‌ها، تکنیک‌ها و وسایل آن توسط این حرفه تنظیم یا به رسمیت شناخته نشده باشد، مجاز نیست».



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره روانشناسی آنلاین کرج: جای تعجب نیست که مشاوره روانشناسی آنلاین به اندازه حضوری کارآمد است. در ایران، شورای روانشناسی  عملکرد شرکت ها را در این بخش تجزیه و تحلیل و کنترل می کند، که باعث ایجاد اعتماد بیشتر مشتری می شود. وقتی صحبت از راحتی، دسترسی آسان و بهینه‌سازی زمان به میان می‌آید، می‌توانیم تفاوت این نوع حضوری و انلاین را ببینیم.اگر به دنبال یک مرکز مشاوره روانشناسی آنلاین در کرج هستید، با ما تماس بگیرید.

مشاوره روانشناسی آنلاین کرج | روان درمانی | مرکز مشاوره تلاس

با مشاوره روانشناسی آنلاین دیگر نیازی نیست که بیمار برای دریافت راهنمایی به مطب روانشناسی مراجعه کند و همچنین اجباری نیست که درمان به دلیل تغییر آدرس یا سفر قطع شود. چندین احتمال با توسعه فناوری پدیدار شده است ، و مشاوره با متخصصان این منطقه کاملاً محرمانه باقی می‌ماند و بهتر از همه با ساعات کاری انعطاف‌پذیرتر است.

مرکز مشاوره تلاس

روان درمانی آنلاین چگونه کار می کند؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که درمان آنلاین چگونه کار می کند، چیزی که بسیاری از مردم هنوز در مورد آن شک دارند. به طور کلی، روان درمانی در مطب ها انجام می شود، جایی که یک تعامل “رو در رو” بین بیمار و روان درمانگر وجود دارد که در زمان واقعی انجام می شود. با پیشرفت فناوری‌ها و اینترنت، این امکان برای مردم فراهم شد که در زمان واقعی از طریق ابزارهای دیجیتالی مانند رایانه و تلفن‌های همراه، حتی اگر کیلومترها دورتر هستند، صحبت کنند. این به مردم اجازه داد تا از اینترنت به عنوان یک کانال عالی برای چت بدون نزدیک بودن، با اهداف متنوع استفاده کنند. یکی از این اهداف دقیقاً پیگیری با یک روانشناس آنلاین است.مشاوره روانشناسی | روان درمانی آنلاین  | مرکز مشاوره تلاس

نتیجه درمان آنلاین

عملکرد درمان آنلاین با تماسی که از راه دور و از طریق اینترنت بین روان‌درمانگر و بیمار برقرار می‌شود، انجام می‌شود و اهدافی مشابه هر نوع درمانی که شخصاً انجام می‌شود، دارد. از طریق تماس‌های ویدیویی، که می‌تواند از طریق تلفن یا رایانه، با استفاده از ابزارهای خاص مانند Skype و Whatsapp انجام شود، کار می‌کند. درمان آنلاین شکلی از درمان درمانی با اهداف و فوایدی مشابه با مشاوره روانشناسی حضوری است، اما بسیار در دسترس مردم بدون افت کیفیت است. علاوه بر خود تماس‌های ویدیویی، بیمار همچنان می‌تواند تمام پشتیبانی ارائه شده توسط درمانگر را از طریق تبادل ایمیل یا پیام‌های متنی از طریق واتساپ  داشته باشد. یک جلسه روان درمانی آنلاین معمولا بین 45 دقیقه تا یک ساعت مانند مشاوره روانشناسی حضوری طول می کشد. زمان مشاوره را می توان در صورت لزوم به بیش از یک ساعت افزایش داد، زیرا بیمارانی هستند که به زمان طولانی تری نیاز دارند. خود متخصص زمان مناسب یک جلسه را برای اثربخشی کار خود تعیین می کند که بین درمانگر و بیمار توافق می شود. اولین جلسه روان‌درمانی آنلاین معمولاً به کار متخصص روان‌شناسی کمک می‌کند تا اطلاعاتی را در مورد بیمار جمع‌آوری کند و او را بیشتر بشناسد، علاوه بر آن تلاش می‌کند بفهمد دلایلی که او را به دنبال روان‌درمانی سوق داده است.

مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین

مزایا بسیار زیاد است، از جمله مهمترین آنها که توسط افرادی که به این روش خدمات داده شده یا می شوند عبارتند از: با قرار گرفتن در یک مکان ترجیحی، بیان خود را آسان تر می کند. تضمین آسایش افراد با محدودیت های جسمی می توانند در هر کجا که هستند تحت مراقبت قرار گیرند. حریم خصوصی: شما خود را در اتاق‌های انتظار اداری نشان نمی‌دهید. هزینه های سفر کمتر به دفتر؛ در دسترس بودن بیشتر و ساعات کاری انعطاف پذیر؛ از استرس ترافیک، از سفر به طور کلی تا دفتر – به ویژه در شهرهای بزرگ جلوگیری می کند. شما می توانید بدون نگرانی در مورد یافتن پزشک دیگری برای مراجعه به سفر یا تغییر شهرها، حتی کشورها. لازم نیست حرفه ای از شهر شما باشد تا به شما خدمت کند. مهم است که این موارد دیده شود: روانشناس آنلاین  یک فرد آموزش دیده در منطقه، دارای شغل و امنیت کامل در خدمات است. وقتی شرکت دارای مجوز از شورای روانشناسی کشور است، به این معنی است که افراد مسئول دارای صلاحیت هستند و متعهد به حفظ کیفیت و عالی بودن خدمات خود هستند، همانطور که برای آن هزینه دریافت می شود.

شیوه تماس برقرار کردن با مشاوره روانشناسی آنلاین کرج

مرکز مشاوره روانشناسی آنلاین ما در کرج تماس را می توان از طریق پیام، چت یا تماس ویدیویی برقرار کرد. انتخاب روشن یا روشن نشدن دوربین به ترجیح بیمار بستگی دارد. وقتی فردی که تحت درمان قرار می گیرد کمتر از 18 سال سن داشته باشد، مجوز والدین برای درمان مورد نیاز خواهد بود، همه این موارد طبق قانون تعیین شده است. در خدمت از طریق پیام، بیمار سوال مورد علاقه خود را مطرح می کند، روانشناس به آن پاسخ می دهد و بیمار حق پاسخگویی را خواهد داشت که در اسرع وقت در مهلت مقرر پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره خانواده در کرج: خانواده درمانی به خانواده هایی که دچار تعارض یا استرس هستند کمک می کند دوباره هماهنگی پیدا کنند. گاهی اوقات روابط بین اعضای خانواده خوب پیش نمی رود. منظور از اقوام نه تنها خانواده هسته ای (پدر، مادر و فرزندان)، بلکه پدربزرگ و مادربزرگ، عمو، دایی، خانواده همسر و همه افرادی است که روابط فامیلی را تشکیل می دهند.

مشاوره خانواده در کرج | خانواده درمانی | مرکز مشاوره تلاس

درگیری ها ممکن است دلیل دقیقی نداشته باشند، مانند دعوا، ارث به دست نیاورده، دشمنی طولانی مدت، تغییر موقعیت جدید باشد. آنها ممکن است به سادگی از تفاوت در شخصیت ها و نظرات ناشی شوند. در این حالت آرام کردن طرفین درگیر دشوارتر است زیرا آنها همیشه قادر به دیدن رفتارهای مشکل ساز خود نیستند.

مرکز مشاوره تلاس

این نوع درمان پس از آن برای شناسایی نقاط اصطکاک در روابط بین اعضای خانواده و یافتن راه حل های چابک برای شادتر کردن زندگی همه پدیدار شد. اگر در خانواده شنا نیز تنش هایی ایجاد شده برای اینکه از بهترین مشاوره خانواده کمک بگیرید با موسسه ما در کرج تماس بگیرید.

مشاوره خانواده چگونه کار می کند؟

جلسات در یک گروه برگزار می شود و اعضای خانواده تشویق می شوند تا در مورد اختلالات خود صحبت کنند. گفت و گو ابزار اصلی مراقبت درمانی است. در حالی که یکی صحبت می کند، دیگری صبورانه گوش می دهد. تمرین همدلی تشویق می شود تا یکی دیدگاه دیگری را درک کند و بتواند رفتار خود را تغییر دهد . این جلسه را می توان روی صندلی هایی که به صورت دایره ای چیده شده اند یا روی یک مبل راحتی انجام داد. خانواده روشی را که برای تعامل بیشتر احساس راحتی می کنند، انتخاب خواهند کرد. در جلسه اول، درمانگر فقط عملکرد درمان را توضیح می دهد و انگیزه حضور هر یک از اعضای خانواده را زیر سوال می برد. سپس کار شروع می شود. به آرامی، خانواده شروع به باز شدن و به اشتراک گذاشتن ناامیدی ها، بن بست ها و خواسته ها می کند. برای بسیاری ترسناک است که آشکارا درباره مشکلات صحبت کنند، به خصوص با افرادی که درگیر آنها هستند یا حتی ممکن است علت ناراحتی عاطفی باشند. ترس و اضطراب می تواند مانعی برای گفتگوی صمیمانه باشد. این نگرانی یکی از ویژگی های رایج خانواده درمانی است که هدف اصلی آن کمک به افراد است که احساس راحتی بیشتری با خود و اعضای خانواده داشته باشند. هر فرد با درک نقش خود در ساختار خانواده می تواند مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرد.

چرا مشاوره خانواده نیاز است؟

برخی از خانواده ها ممکن است از قضاوت دیگران بترسند و از کمک خواستن منصرف شوند. کلمات بدی مانند “شما باید بتوانید از خانواده خود مراقبت کنید” یا “آنها یک مشت دیوانه هستند” اعتماد به نفس هر کسی را که به دنبال کمک حرفه ای است متزلزل می کند. مشاوره خانواده در کرج | خانواده درمانی | مرکز مشاوره تلاسهنوز این ایده وجود دارد که مشکلات خانوادگی باید در خانه حل شود. این گفته تا حدودی درست است. هیچ کس دوست ندارد حریم خصوصی خود را افشا کند، درست است؟ با این حال، وقتی خانواده نتواند زندگی عاری از بن‌بست را بسازد، قضیه جدی می‌شود. به احتمال زیاد مشکلات موجود در محیط خانواده امروزه ریشه در گذشته داشته باشد. اختلافاتی که سال ها ادامه داشت و زندگی مشترک را غیر قابل تحمل می کرد. غیرمعمول نیست که یکی از اقوام حاضر باشد دیگری را در پایان زندگی ببخشد . آیا ارزش اینقدر طولانی ماندن با کسی که باید صمیمی باشد را دارد؟ همه نمی توانند مشکلات موجود در حریم خصوصی خانه خود را حل کنند. برخی موقعیت ها افراطی و طاقت فرسا هستند و احساسات همه اعضای خانواده را متزلزل می کنند. چرا برای کاهش بار به دنبال کمک نیستید و همچنان راهی سالم برای مقابله با مشکل پیدا نمی کنید؟

مشاوره خانواده روابط را تقویت می کند

وقتی این فرصت را داریم که صادقانه در مورد آنچه در مورد نگرش دیگران ما را آزار می دهد صحبت کنیم، پیوند دوستی و محبت بیشتر می شود. ممکن است متناقض به نظر برسد، اما اینطور نیست. با گوش دادن به دیگران با ذهن و قلب باز، می‌توانیم سختی‌های دیگری را درک کنیم و آنها را بهتر درک کنیم. مرسوم است که کودکان رازهای خود را از والدین خود پنهان می کنند و بالعکس. اما برخی چیزها را نباید مخفی نگه داشت. برعکس، اگر احساس دخیل باشد، مهارت های ارتباط منسجم و گوش دادن بدون قضاوت باید به کار گرفته شود. با خانواده درمانی ، روابط تقویت می شود زیرا شفاف تر و قابل درک تر می شوند. اما برای رسیدن به این فلات، گفتگو می تواند دردناک و احساسی باشد. گامی ضروری برای رفع گرفتاری های خانوادگی است.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره تحصیلی: نهاد مشاور تحصیلی یا مشاوره تحصیلی در مورد «ساختار، عملکرد، تضمین کیفیت مطالعات و بین المللی شدن مؤسسات آموزش عالی» پیش بینی شده است. به طور خاص، نقش مشاور تحصیلی اینگونه تعریف می شود که “دانش آموزان را در برنامه های تحصیلی خود راهنمایی و حمایت می کند”. مشاوره تحصیلی بخشی جدایی ناپذیر از خدمات آموزشی  به دانشجویان و دانش آموزان است که کمک قابل توجهی به یادگیری و توسعه آنها می کند.

مشاوره تحصیلی | بهترین مرکز روانشناسی در کرج | تلاس

شاخه ای از روانشناسی است که الگوهای فرآیند جذب تجربه اجتماعی توسط

یک فرد را در شرایط فعالیت های آموزشی ویژه سازماندهی شده و همچنین رابطه بین آموزش

و رشد شخصیت و در نهایت رشد  شخصیت در فرآیند فعالیت های  مطالعه می کند.

فرآیندهای جذب انتوژنتیک توسط یک فرد (عمدتاً در حال رشد) تجربیات فکری، اخلاقی،

زیبایی‌شناختی، صنعتی و سایر انواع تجربیات انباشته شده توسط بشر در تمام دوران‌های

تاریخی برای جامعه‌شناسی بسیار مهم بوده است.

مرکز مشاوره تلاس

روانشناسی تربیتی

رشد شخصی بدون مشارکت سایر افرادی که به طور تاریخی اشکال آموزش و پرورش را کسب کرده اند غیرممکن است.

تصادفی نیست که روانشناسی تربیتی (در مقایسه با بسیاری از شاخه های دیگر علم روانشناسی) سابقه نسبتاً طولانی دارد:

پایه های علمی آن در نیمه دوم قرن نوزدهم و تقریباً همزمان با شکل گیری

روانشناسی عمومی پایه ریزی شد و  با همکاری “دوجانبه سودمند” همراه است.

مشاوره تحصیلی | بهترین مرکز روانشناسی در کرج | تلاس

روانشناسی تحصیلی را به عنوان یک علم مستقل، شاخه خاصی از روانشناسی

می توان در نظر گرفت که قوانین تغییر رفتار انسان و ابزارهای تسلط بر این قوانین را مطالعه می کند .

روانشناسی تحصیلی

موضوع اصلی روانشناسی تحصیلی شرایط بازتولید شکل درک جهان و خود

توسط دانش آموزان است که در تاریخ بشریت ایجاد شده است و ایجاد شرایط برای کشف اشکال جدید است.

در عین حال، جهت اساسی روانشناسی تحصیلی بر فرآیند جذب به عنوان سیستمی از اقدامات ویژه سازماندهی شده متمرکز است

و سعی می کند ماهیت، پویایی، الگوهای آن را درک کند و ابزارهایی برای تشخیص کیفیت جذب در چارچوب ایجاد کند.

وجود سیستم های یادگیری تحقیقات کاربردی در این زمینه با توسعه، آزمایش و ارزیابی سیستم های

جدید برای سازماندهی فعالیت های آموزشی – یادگیری مبتنی بر مشکل، یادگیری توسعه ای،

یادگیری برنامه ریزی شده، آموزش اکتشافی و غیره همراه است.

بسیاری از روانشناسان به طور فعال در توسعه مدل های مفهومی آموزش عمومی مشارکت دارند،

نویسندگان برنامه ها و کتاب های درسی جدید هستند.

روانشناسی و مشاوره تحصیلی

ویژگی مرحله مدرن روانشناسی و مشاوره تحصیلی در افزایش شخصیت انبوه

حرفه روانشناس در سیستم آموزش عمومی نهفته است.

فوری ترین مشکل توسعه پشتیبانی عملی برای تجزیه و تحلیل روانشناختی فعالیت های آموزشی

و برنامه ریزی مسیر توسعه فردی دانش آموز است که تسلط بر آن به روانشناس آموزشی اجازه می دهد

تا به عضوی تمام عیار و ارزشمند در کادر آموزشی تبدیل شود.

علاوه بر این، لازم است تلاش‌ها برای مطالعه ویژگی‌های فرآیند یادگیری نه تنها برای دانش‌آموزان

و دانشجویان، بلکه برای سایر گروه‌های دانش‌آموزی، از جمله در چارچوب آموزش مداوم،

شرکتی، و همچنین آموزش حرفه‌ای و بازآموزی، تشدید شود.

مراحل مشاوره تحصیلی

خلع سلاح : از بین بردن ترسی که دانشجویان و دانش آموزان ممکن است

از ملاقات با مشاور تحصیلی خود داشته باشند و ایجاد یک رابطه میان دانش اموز و مشاور  نخستین مرحله است.

کشف : در این مرحله تلاش برای ایجاد رابطه بین دانش آموز یا دانشجو و

مشاور تحصیلی ادامه می‌یابد و مشاور از طریق سؤالات مثبت باز می‌آموزد که نقاط قوت، توانایی‌ها و مهارت‌های او چیست.

رویاپردازی : در این مرحله مشاور تحصیلی سعی می کند امیدها و رویاهای دانش آموز را برای آینده کشف کند.

طراحی : مشاور تحصیلی همراه با دانش آموز طرحی را برای تحقق انتظارات و اهداف او ایجاد می کند.

ارائه : طرح اجرا می شود و نقش مشاور تحصیلی ارائه پشتیبانی در صورت برخورد با موانع است.

حمایت :  مشاور تحصیلی از دانش آموزان دعوت می کند تا از پتانسیل

خود به طور کامل استفاده کنند و از آنها در این سفر حمایت می کند.

نقش و مسئولیت های مشاور تحصیلی

نقش مشاور تحصیلی مشاوره دادن به دانش آموزان در برنامه ریزی دوره تحصیلی

و پیشرفت، برنامه ریزی مطالعاتی و سایر فعالیت های تحصیلی است

تا بتوانند در رابطه با اهداف آموزشی فردی خود تصمیم بگیرند.

در جزئیات بیشتر، مشاور تحصیلی به دانش آموزان به صورت فردی یا به عنوان بخشی از یک گروه در مورد

الزامات اولیه تحصیلی، انتخاب رشته، خط مشی ها، فرآیندها و رویه های وزارت آموزش و علوم و منابع گروه

و دانشگاه که می توانند استفاده کنند، توصیه می کند.

این به دانشجویان کمک می کند تا با زندگی جدید خود در دانشگاه سازگار شوند.

این رابطه بین برنامه درسی و فرصت های شغلی و توانبخشی را روشن می کند.

این به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بر اساس توانایی‌ها و علایق خود، برنامه‌ای واقع‌بینانه برای حرفه تحصیلی خود را شناسایی کرده و توسعه دهند.

این به دانش آموزان کمک می کند تا یک برنامه بلند مدت واقع بینانه برای ادامه تحصیل و مسیر شغلی خود ایجاد کنند.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره ازدواج در کرج: برگزاری مراسم ازدواج یکی از هیجان انگیزترین لحظات زندگی هر فرد است. ما پر از امید به آینده هستیم، دیوانه وار عاشق هستیم و مشتاقانه منتظر شروع زندگی جدید خود به عنوان یک زوج رسمی هستیم. در میان چیزهای مختلفی که باید برای روز بزرگ فکر کنید،

یکی از آنها می تواند مشاوره قبل از ازدواج باشد: آیا انجام آن منطقی است؟ بهترین زمان برای شروع چه زمانی است؟ هیچ پاسخ یکسان یا قانون ثابتی در این مورد وجود ندارد، اما چندین مطالعه نشان می دهد که زوج هایی که این مسیر را شروع می کنند، 30 درصد بیشتر از دیگران احتمال دارد با هم بمانند. پس بیایید دریابیم که چیست.

مشاوره ازدواج در کرج | بهترین مرکز مشاوره خانواده | تلاس

مدت زمان مشاوره قبل از ازدواج چقدر است؟

مانند هر نوع درمان دیگری، مشاوره قبل از ازدواج رویکرد استانداردی ندارد و باید متناسب با نیازهای خاص زوجین باشد.

داشتن  اهدافی  که می خواهید به آنها برسید می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چقدر می تواند ادامه داشته باشد.

بدیهی است که هر چه مشکلات بیشتر باشد، نیاز به جلسات بیشتری خواهد بود. به طور کلی، بیشترین مزایا در دراز مدت حاصل می شود.

مرکز مشاوره تلاس

مشاوره قبل از ازدواج این فرصت را به ما می دهد تا روابط خود را در مهم ترین زمینه های زندگی زناشویی مانند ارتباط، اعتماد، احترام، رشد دهیم.

 

زمینه های دیگری که می توان روی آنها کار کرد عبارتند از:

  1. امور مالی
  2. ارزش های
  3. زندگی جنسی
  4. دوستی ها
  5. حل تعارض
  6. تفاوت های مذهبی و فرهنگی
  7. نقش ها در یک رابطه سالم
  8. فرآیند تصمیم گیری زوجین
  9. سرگرمی هایی که باید به عنوان یک زوج و به تنهایی انجام دهید.

مشاوره روانشناسی طلاق | مرکز مشاوره تلفنی کرج | تلاس

 چگونه بفهمیم که به مشاوره ازدواج نیاز داریم؟

زمان مناسب برای شروع مشاوره قبل از ازدواج چه زمانی است؟

در اینجا نیز پاسخ واحدی وجود ندارد. برخی می گویند به محض نامزدی، برخی دیگر درست هفته های  قبل از عروسی را  زمان مناسبی برای آن تلقی می کنند.برای برخی، چند هفته جلسه کافی است،

برای برخی دیگر شش ماه تا یک سال طول می کشد. اگر با هر یک از مشکلات زیر مواجه هستیم، بهترین پاسخ این است که آن را در اسرع وقت شروع کنیم.

ارتباط بد

ارتباط در بسیاری از روابط مشکل ساز است. قبل از ازدواج، یادگیری برقراری ارتباط سالم و مثبت با یکدیگر می تواند مفید باشد.

جلسات قبل از ازدواج می تواند به ما بیاموزد که چگونه مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشیم و به ما کمک کند آنها را در زندگی روزمره تمرین کنیم. به این ترتیب، هنگامی که با شریک خود مخالفت می کنیم (و خواهیم داشت)، می دانیم که چگونه بدون آسیب رساندن به او، به طور موثر با موقعیت کنار بیاییم.

بحث در مورد پول

گفته می شود پول یکی از دلایل اصلی مشاجره زن و شوهر است. به همین دلیل برنامه ریزی مالی قبل از ازدواج بسیار عاقلانه است. موارد زیادی وجود دارد که باید با شریک زندگی خود صحبت کنید:

نحوه تقسیم صورت حساب ها، میزان پس انداز به صورت ماهانه یا سالانه، چه کسی و چقدر کار خواهد کرد و غیره. اگر در مورد صحبت کردن در مورد پول با شریک زندگی خود احساس  اضطراب  می کنیم، از یک درمانگر کمک بگیریم. مشاوره قبل از ازدواج مکانی امن برای کنترل احساسات در هنگام برخورد با مشکلات است.

اختلافات بر سر خانواده های مبدا

این جمله که وقتی ازدواج کردی با خانواده شریک زندگیت هم ازدواج کردی درست است.

اگر با  خانواده شریکمان مشکل داریم، جلسات مشاوره قبل از ازدواج را در نظر می گیریم:

آنها نقشه مفیدی را در اختیار ما قرار می دهند تا در بستری قرار بگیریم که خواه ناخواه تا آخر عمر زناشویی خود را در آن قرار دهیم.

مسائل مربوط به اعتماد

اعتماد می تواند یک موضوع پر حاشیه  باشد  شکننده است و برای به دست آوردن آن باید سخت کار کنید. پس از دست دادن، بازگرداندن آن بسیار دشوار است.

یادگیری نحوه برقراری ارتباط و راه‌های صحیح تثبیت آن می‌تواند برای حل مشکلات زوجین بسیار مهم باشد. شما همچنین می توانید روی شناسایی و تغییر الگوهای رفتاری مضر که منجر به عدم اعتماد به شریک زندگی تان می شود، کار کنید.

تفاوت های مذهبی و/یا فرهنگی

غلبه بر تفاوت های مذهبی یا فرهنگی می تواند چالش برانگیز باشد، اما غیرممکن نیست. مشاوره قبل از ازدواج می تواند بر احترام و درک باورها و فرهنگ شریک زندگی مان تمرکز کند. معمولاً این نوع مشکل به جلسات بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارد.

نگرانی از ازدواج

بسیاری از مردم به دلایل مختلف در مورد ازدواج مضطرب هستند: آنها برای تعهد بلندمدت یا اعتقاد به این نهاد تلاش می کنند، شاید به این دلیل که والدینشان  طلاق گرفته  اند یا الگوی سالم یک زوج متاهل نیستند. هر چه که باشد،  درمان  می تواند به تغییر دیدگاه شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مبلمان نیلپر: انتخاب مبل همیشه یک رویداد شاد برای کل خانواده است. نه تنها دوام مبلمان  خریداری شده و ظاهر آنها به ظاهر و کیفیت آن بستگی دارد، بلکه به راحتی شما در هنگام استفاده از آن نیز بستگی دارد.

مبلمان نیلپر | فروش محصولات نیلپر در کرج | فروشگاه رابو

شرکت تولید مبلمان  مدرن نیلپر طیف گسترده ای از مبل های مختلف را تولید می کنند که از نظر کیفیت، ساخت، طراحی، دسته بندی پارچه های مورد استفاده متفاوت است.

گاهی اوقات انتخاب خود بسیار دشوار است. برای اینکه بفهمید کدام مبل را بهتر انتخاب کنید، که تا حد امکان نیازهای شما را برآورده می کند، و برای جلوگیری از اشتباهات، اول از همه، باید هدف آن را به وضوح تصور کنید. برای هر فضایی که مد نظرتان است می توانید یک مبل از شرکت نیلپر با رضایت کامل انتخاب کنید.‌

فروشگاه رابو

مجموعه ای از مبل های نیلپر برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن

مبلمان ه برای آشپزخانه، اتاق ناهار خوری یا نشیمن باید فشرده و دارای روکش ضخیم باشد که بتوان آن را مرتباً تمیز و پاک کرد (از جمله تمیز کردن مرطوب) .

بسته به فضای داخلی خانه، می توانید مبل راحتی، مدرن یا کلاسیک بخرید. این بستگی به ترجیحات شخصی، ابعاد و هندسه اتاق دارد. مبل های گوشه ای کاربردی تر هستند، زیرا کمترین تقاضا را در اتاق اشغال می کنند و حداکثر فرصت ها را فراهم می کنند.

مبلمان نیلپر | فروش محصولات نیلپر در کرج | فروشگاه رابو

نحوه انتخاب مبل نیلپر برای اتاق نشیمن

در اینجا همه چیز به سلیقه و تخیل شما بستگی دارد. یک مبل گوشه بزرگ با صندلی های عمیق، دسته های نرم عظیم و پشتی را می توان در اتاق نشیمن جادار نصب کرد. اگر اغلب از مهمانان پذیرایی می کنید، باید حداکثر صندلی (5.6 یا بیشتر) وجود داشته باشد. یک مبل کوچک روشن یک اتاق نشیمن کوچک را تزئین می کند که توجه را از اندازه اتاق منحرف می کند و بر روی خود تأکید می کند. به احتمال زیاد مبلمان وبهلسترد سالن تاشو می شود و به ندرت برای خواب استفاده می شود ، بنابراین مدل هایی با هر مکانیزم تاشو مناسب هستند.

عملکرد اصلی مبلمان برای اتاق نشیمن این است که اتاق را تزئین کنید، به شما اجازه استراحت کامل را می دهد. بالش های روشن و راحت افزودنی خوبی برای مبلمان راحتی خواهند بود.

مطابقت مبل نیلپر با طراحی داخلی

هنگام انتخاب مبلمان ، باید ابعاد کلی و فضای داخلی اتاق را در نظر بگیرید. البته لازم نیست مبلمان را فقط بر اساس «روکش» انتخاب کنید، بلکه طرح ان نقش جدی ایفا می کند. رنگ و طرح پارچه مبلی باید با رنگ بندی و سبک کلی اتاق هماهنگ باشد.

رنگ های روشن و خطوط  مدرن یا اشکال گرد و رنگ های خنثی – هماهنگی بیشتری با کلاسیک دارند. اما توصیه نمی شود که رنگ اثاثه یا لوازم داخلی را برای مطابقت با دیوارها انتخاب کنید، بنابراین خطر “از دست دادن” آن را در برابر پس زمینه کلی دارید.

و اگر این اتفاق افتاد که مبل با فضای داخلی ترکیب شد، آن را با کوسن های روشن  هماهنگ برجسته کنید. همچنین ابعاد را مقایسه کنید، تصور کنید که آیا مدل انتخاب شده در یک اتاق بسیار بزرگ یا برعکس، بسیار کوچک هماهنگ به نظر می رسد.

هنگام خرید مبل نبشی به تنظیمات آن (چپ، راست)، جهت تا شدن و ابعاد آن در هنگام تا شدن دقت کنید. و البته باید به کیفیت مبل و متریال استفاده شده توجه ویژه ای داشته باشید.

چگونه کیفیت مبل را بررسی کنیم

اگر در صنعت مبلمان متخصص نیستید، نگران نباشید. مبلمان با کیفیت بالا همانند مبلمان نیلپر را می توان با تعدادی ویژگی تعیین کرد.

ظاهر

یک پارچه متراکم مقاوم در برابر سایش که اجازه نمی دهد کثیفی به عمق الیاف نفوذ کند، به عنوان روکش مناسب است (رنگ و بافت در کاتالوگ پارچه انتخاب شده است).

یک گزینه خوب گله، ملیله، شنل، جیر مصنوعی، میکروفیبر خواهد بود. برخی از مواد با آغشته‌سازی‌های خاصی تولید می‌شوند که اجازه عبور رطوبت را نمی‌دهند (تفلون، اسکاچ‌گارد) یا ساختار مانعی دارند (گله، گاباردین). در هر نوع روکشی ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی در متریال بهینه در نظر گرفته می شود. در مدل های گران قیمت، هزینه پارچه می تواند به 75 درصد قیمت مبل برسد.

استفاده از پارچه های روکش فنی در قسمت پشتی پشتی فقط در مدل های ارزان قیمت مجاز است.

درزهای روی پارچه مبلی باید یکدست و بدون نخ های بیرون زده باشد و دوخت ها هم اندازه باشند.

اتصالات بین عناصر مبلمان نباید خیلی بزرگ باشد (در حالت ایده آل – حدود 5 میلی متر).

همه عناصر چفت و بست از همان رنگ، قابل اعتماد، محکم ثابت، مکانیسم – نرم کار می کنند.

عملکرد سازنده

قاب

قوی ترین و قابل اطمینان ترین سازه های فلزی و چوبی (بلوط، راش، چوب ماهون)، از مقرون به صرفه تر – تخته نئوپان است، اما چنین قاب هایی لزوماً باید با مواد محافظ درمان شوند و با پیچ و مهره یا اتصال “خوشه ای” محکم شوند.

پرکننده

اگر برای خواب روزانه به مبل ارتوپدی نیاز دارید – بهتر است مدلی را با تشک فنری یا روی پایه لاتکس انتخاب کنید، در مدل هایی برای استراحت و پذیرایی از مهمان – PU با چگالی بالا کاملا مناسب است.

عملکرد اضافی

کشوها و جعبه ها برای ذخیره اشیا، تحت خواب شو یا  میز باید به راحتی باز و بسته شوند

(سعی کنید خودتان چندین بار این کار را انجام دهید)، جادار و به راحتی قرار بگیرید.

و آخرین توصیه، حتی اگر محدودیت مالی دارید، هرگز مبل های خیلی ارزان نخرید،

زیرا بیهوده نیست که عبارت معروف بارون روچیلد “من آنقدر ثروتمند نیستم که چیزهای ارزان بخرم” اینقدر محبوب شده است.

مرتبط در همه زمان ها یک مبل ارزان برای شما دوام زیادی نخواهد داشت، زیرا از مواد بی کیفیت ساخته شده است و پس از یک یا دو سال دوباره باید برای خرید مبلمان جدید هزینه کنید.

مبلمان نیلپر در طرح ها و رنگ‌های مدرن طراحی شده و از مواد باکیفیت ساخته شده است. با مراجعه به نمایندگی نیلپر می توانید  یک مبل با کیفیت از تولید کننده انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مبل راحتی نیلپر: هنگامی که روز کاری بسیار شلوغ بوده است، بهترین راه برای استراحت و آرامش یک مبل راحتی است.

با این حال، بسیاری نمی دانند که چگونه یک مورد مناسب را در فروشگاه انتخاب کنند تا استفاده از آن راحت باشد.

خرید مبل راحتی، ارزش در نظر گرفتن بسیاری از تفاوت های ظریف مانند  شکل، طراحی، ابعاد و سایر ویژگی های سبکی را دارد. با این حال، اگر با چند توصیه خرید مبل راحتی نیلپر آشنا شوید، انتخاب آن برای شما راحت تر خواهد شد.

مبل راحتی نیلپر | خرید اکسسوری منزل در کرج | رابو

برای اتاق های بزرگ، مبل های گوشه ای و راسته مناسب هستند که کاملا به عنوان محل خواب

مهمانان عمل می کنند. در صورت تا شدن، فضای کافی برای تعداد زیادی از افراد وجود خواهد داشت.

چنین مبل هایی حتی  دارای کشوهای جداگانه برای نگهداری وسایل مختلف هستند.

در زمانی که با فضای کوچک اتاق روبرو هستید، ارزش انتخاب سازه های مدولار را دارد

که چندین قسمت متصل برای باز شدن دارند. قابل استفاده برای خواب و نشستن هستند.

مبل راحتی نیلپر در انواع ساده ،باکس دار، تخت خواب شو و … وجود دارد.

مبل راحتی نیلپر | خرید اکسسوری منزل در کرج | رابو

فروشگاه رابو

عمق مبل راحتی نیلپر

شامل کوسن ها و تکیه گاه است. عمق نشیمنگاه فاصله صندلی تا پشتی مبل است.

همه چیز به ترجیحات بستگی دارد: اگر دوست دارید جلو بنشینید،

باید یک عمق کوچک برای صندلی انتخاب کنید، اگر صندلی آزاد برای شما مهمتر است، فاصله باید بیشتر باشد.

 مکانیسم های مبل راحتی

مکانیسم ها از فردی به فرد دیگرمتفاوت هستند و دارای  طبقه بندی مختلفی هستند.

هر کس با توجه به ترجیحات خود انتخاب می کند. اما در اکثریت مواقع گزینه ای که برای خواب نیز مناسب است، ازسایر گزینه ها محبوب تر است.‌

مواد پر کننده و دوام مبل راحتی نیلپر

مبل راحتی با متریال مختلفی پر می شود.  پرکننده لاستیکی فوم گزینه ارزان تری است

که در استفاده زیاد دوام نخواهد آورد. فوم پلی اورتان آنالوگ لاستیک فوم است،

اما در هنگام کار بسیار دوام بالایی  دارد. گران ترین، اما با کیفیت ترین پرکننده لاتکس است

که بسیار الاستیک است و به طور کامل شکل کانتور یک فرد را تکرار می کند.

بلوک های فنری بسیار راحت، بادوام و مقاوم در برابر سایش هستند،

اما باید از فنرهای باکیفیت استفاده کرد. مبل راحتی نیلپر با مواد با کیفیتی چون لاتکس و‌فوم پلی اورتان پر شده است.

  روکش مبل راحتی نیلپر

راحتی مبل راحتی کاملاً به روکش آن  بستگی دارد. در اینجا ارزش آن را دارد که از علایق و  سلیقه خود شروع کنید:

چرم طبیعی و مصنوعی  سطح صاف و لغزنده ای دارد. به راحتی با وسایل مخصوص پاک می شود.

روکش مخمل لذت بخش است، اما در صورت کثیفی تمیز کردن ان دشوار است.

معمولا بعد از 5-7 سال بعد از عمل ظاهر خود را از دست می دهد.

روکش پارچه ای تنوع زیادی در کیفیت، طرح و دوام دارد.

شما می توانید مبل  نیلپر را نه تنها از نمایندگی های آن در سطح شهرهای مختلف ،

بلکه از طریق منابع اینترنتی نیز خریداری کنید، جایی که انتخاب بسیار گسترده است.

بنابراین، ما یک کاتالوگ از فروشگاه آنلاین خود را ارائه می دهیم که مطمئناً مبل رویاهای خود را در آن پیدا خواهید کرد.

در پایان

خرید مبل راحتی  برای خانه کاری مسئولیت پذیر و گاهی سخت است.

امروزه صدها مدل مبل مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد که به نظر می رسد

هر کس مبل مورد علاقه خود را پیدا می کند. در چنین شرایطی، بسیار مهم است

که در انتخاب اشتباه نکنید، زیرا مبل باید نه تنها از نظر ظاهری زیبا، بلکه راحت نیز باشد.

مبل راحتی نیلپر  نه تنها سال ها به شما خدمت می کند، بلکه به مکان مورد علاقه شما برای استراحت در خانه نیز تبدیل خواهد شد.

امروزه مبل های راحتی و چند منظوره در بین مصرف کنندگان تقاضای زیادی دارند،

زیرا بسیار مهم است که مبل دارای طراحی مدرن و در عین حال استفاده آسان باشد.

هنگامی که برای خرید مبل منزل خود به فروشگاه نیلپر  می روید، آماده باشید تا سطح راحتی آن را امتحان کنید.

برای این کار در فروشگاه ها به مشتریان اجازه داده می شود روی مبل بنشینند و حتی دراز بکشند

تا خریدار از راحتی یک مدل مبل خاص  راضی باشد .اگر مبل راحتی  بسیار نرمی را انتخاب کرده اید

زیرا هنگام فرود زیاد خم می شود، لطفاً توجه داشته باشید که وقتی از مبل بلند می شوید

باید به راحتی به حالت اولیه خود برگرددو  این چیزی  است که در مبلمان نیلپر دیده می شود

و از  کیفیت  خوب مبلمان راحتی نیلپر صحبت می کند.

خرید مبل راحتی

در خرید مبل راحتی به  جزئیات توجه کنید. به عنوان مثال، اگر از علاقه مند به دراز کشیدن

روی مبل و خواندن یک کتاب هستید ، به تکیه گاه ها توجه ویژه ای داشته باشید.

تکیه‌گاه‌ها باید تا حد امکان نرم و راحت باشند تا سر در حالت خمیده باشد.

اگر قصد دارید از مبل به عنوان تختخواب استفاده کنید، به قسنت تاشوی آن توجه کنید.

در این حالت، مبل باید به راحتی باز شود و به همان سرعت و راحتی تا شود.

مبلمان نیلپر تمام گزینه های مد نظر شما را در حالت استاندارد و با کیفیت بالا ارایه می دهد‌



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نیلپر: برند نیلپر کرج  با فعالیت در زمینه ی محصولات خانگی با چندین سال سابقه و اعتبار در این زمینه همراه شما خریداران محصولات خانگی با کیفیت می باشد

نیلپر | فروش انواع مبلمان خانگی در کرج | فروشگاه رابو

معتبر ترین برند در زمینه ی تولید و فروش محصولات خانگی می باشد

این محصولات خانگی با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می شوند همچنین مصولات ما با بالا ترین کیفیت به فروش میرسد

شما با هر میزان بودجه میتوانید از محصولات ما همراه با کیفیت بسیار بالایی که ارائه می شود سفارش و خریداری کنید

نیلپر چه خدماتی ارائه می دهد؟

بسیاری از محصولات لازم و ضروری خانگی با استفاده از مواد درجه یک با برند نیلپر تولید می شود این برند دارای نمایندگی های بی شماری در سراسر کشور می باشد

خدماتی که در نیلپر تولید می شود مشمول : مبلمان ها و صندلی های راحتی خانگی  ،

مبل  ها و صندلی های راحتی اداری ، میز و صندلی کودک و نوجوان ، میز نهار خوری ،

میز های اداری ، عسلی برای کنار مبل ها ، میز تلویزیون ، کنسول هایی از جنس ام دی اف و …

فروشگاه رابو

جنس محصولات نیلپر

  • تمامی محصولات با به کار گیری مواد درجه یک و مقاوم تولید میشود.
  • جنس پایه های مبل ها و صندلی های برند نیلپر عمدتا از جنس چوب و ام دی اف و چوب راش می باشد.
  • به دلیل تولید پایه های مبل و صندلی ها از جنس درجه یک چوب راش این محصولات مقاومت و طول عمر بسیار بالایی نسبت به محصولاتی از برند های دیگر می باشند یکی از امتیازات برند نیلپر این است که بسیاری از مواد درجه یک اولیه را در شرکت خودش طراحی و تولید می کند.
  • جنس رویه مبل ها و صندلی ها از پارچه و چرم می باشد متناسب با خواست شما
  • دارای تنوع رنگ های بسیار زیاد در طرح ها متنوع
  • نیلپر برای هر سلیقه ای یک محصول تولید کرده است همچنین مبل های راحتی نلیپر به دلیل سادگی و زیبایی که دارند برای تمامی سبک های دکوراسیون مناسب می باشند.
  • با به کار گیری جنس پارچه ی برزنتی در قسمت کف و زیری این مبل ها مقاومت مبل را بسیار بالا برده و پس از هر بار استفاده از مبل ، مبل به حالت اولیه خودش باز میگردد.

نیلپر | فروش انواع مبلمان خانگی در کرج | فروشگاه رابو

شروع فعالیت نیلپر

نیلپر فعالیت خودش را با صندلی های راحتی اداری شروع کرده و همچنین این برند با اختلاف زیاد بهترین برند تولیدات صندلی راحتی می باشد

نیلپر صندلی های چرخ دار با طرح های بسیار زیاد برای میز جلوی رایانه تولید کرده است

همچنین صندلی هایی معروف به صندلی گیم طراحی و تولید شده است

مزایای نیلپر

  • کیفیت بالا
  • بیشترین مقاومت در بین تمامی برند های محصولات خانگی و  اداری
  • استفاده از مواد درجه یک
  • دارای بیش از صد شعبه در سراسر کشور
  • وجود نمایندگی در تمامی شهر ها
  • داشتن پشتیبانی قوی
  • امکان خرید آنلاین و اینترنتی از برند نیلپر
  • معتبر ترین برند با اختلاف زیاد و کسب امتیاز های بالای رضایت مشتریان
  • دارای تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ
  • تولید و فروش مبل ها و صندلی های خانگی و اداری

صندلی های کارمندی نیلپر چیست ؟

با ظهور تکنولوژی های جدید و ورود رایانه به بازار کار ایران باعث پدید آمدن نیاز های جدید و تازه ای در افراد شد نیاز هایی مثل وجود یک صندلی راحت برای کار و فعالیت با رایانه و نشستن های طولانی مدت

شرکت نیلپر پاسخ مناسبی به نیاز های بشر بود این شرکت با طراحی و تولید صندلی های راحتی برای استفاده از رایانه با رعایت اصول در قالب های استاندارد نیاز های تمامی افراد را در این زمینه فراهم نمود

همچنین با در نظر گرفتن رعایت تمامی استاندارد های این صندلی ها با توجه به قرار گیری درست فرم ستون فقرات بدن و گردن نگرانی های افراد را برای نشستن های طولانی مدت را بر طرف کرده است

مهمترین ویژگی  های صندلی های کارمندی نیلپر

یک صندلی عالی باید از مواد اولیه با دوام ساخته شود جنس رویه کار و همچنین قسمت پشتی صندلی که با بدن در تماس است باید از مواد درجه یک و مرغوب استفاده شده باشد جنس این قسمت ها باید به گونه ای باشد که هوا در آن جریان داشته باشد و رطوبت را به خود جذب نکند

دسته های صندلی

برای کاهش فشار بر روی کمر دسته های صندلی بسیار تاثیر گذار می باشند اگر به گونه ای باشد که عرض و ارتفاع دسته قابل تنظیم شدن باشد این صندلی ها علاوه بر فعالیت با رایانه برای مطالعه و نوشتن نیز مناسب می شود

متحرک بودن صندلی ها

این صندلی ها دارای چرخش 360 درجه می باشند و در قسمت پایه های این صندلی ها چرخ های کوچکی قرار دارد که حمل و نقل صندلی را بسیار آسان نموده است



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نمایندگی نیلپر کرج: نمایندگی رسمی مبل های نیلپر در کرج با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه تولید و فروش مبل ها و صندلی های راحتی با رعایت تمامی استاندارد ها در تولیدات و فروش همراه شما عزیزان می باشد.

نمایندگی نیلپر کرج | قیمت مبل پذیرایی | فروشگاه رابو

معتبر ترین برند در تولیدات مبل ها و صندلی های راحتی نیلپر می باشد

نمایندگی نیلپر در کرج با ارائه انواع محصولات نیلپر به شما عزیزان در خدمت می باشد

محصولات نیلپر

برند نیلپر بهترین تولید کننده مبل راحتی در کشور می باشد فعالیت بسیار بالای این شرکت باعث شده که بیشتر مبل ها و صندلی های راحتی به این برند اختصاص داده شوند و اغلب افراد برای انتخاب مبل و صندلی این برند را انتخاب می کنند بسیاری از مواد اولیه ساخت این مبل ها و صندلی ها در خود شرکت طراحی و تولید می شوند یکی دیگر از امتیازات برند نیلپر این است که تمامی محصولات اولیه مورد نیاز برای تولیدات مبل و صندلی را خودش تولید می کند.

فروشگاه رابو

شرکت نیلپر دارای شعبه ها و نمایندگی های بی شماری در منطقه های کرج و تهران می باشد

البته نمایندگی شرکت نیلپر در شهر ها و استان های دیگر نیز موجود است

فروش محصولات

نیلپر سال های زیادی را به تولیدات لوازمی مثل : میز ، صندلی و مبل در حال فعالیت می باشد و به طور مدام محصولات در حال بروزرسانی می باشند همچنین این محصولات بر اساس خواست متقاضیان این برند صورت می گیرد در این قسمت به معرفی تعدادی از محصولات و فعالیت های نیلپر در شعبه نمایندگی کرج می پدازیم

مبلمان نیلپر ( مبل های رستوران ها ، اداری ، و خانگی )

میزهای نیلپر ( رستورانی ، نهارخوری ، اداری و میز تلویزیون )

انواع صندلی ها ( صندلی های کودک ، اداری ، آموزشی ، صنعتی ، آزمایشگاهی و همچنین رستورانی )

تمامی این محصولات قابل سفارش از برند نیلپر می باشد با بیش از هزاران طرح و رنگ های متنوع متناسب با خواست و سلیقه شما

نیلپر | فروش انواع مبلمان خانگی در کرج | فروشگاه رابو

نمایندگی محصولات اداری

محصولاتی شامل مبل های اداری ، میز های اداری ، صندلی های اداری از محصولات تولیدی نیلپر هستند تمامی وسایل های سازمانی و خانگی از این قبیل را می توانید با برند نیلپر تهیه کنید با توجه به هر میزان بودجه ای که دارید می توانید محصولاتتان را با بهترین و بالا ترین کیفیت از نیلپر تهیه کنید

خدمات

انواع صندلی اداری : کارمندی ، کنفرانسی ، صندلی انتظار ، ویزیتوری و مدیریتی

میز های اداری : میز کنفرانس ، میز کتابخانه و فایتینگ ، میز های کارمندی ، میز های میدیریتی و میز های کارشناسی

میز جلومبلی اداری : اغلب جلوی میز و مبل ها قرار می گیرد

مبل های اداری نیلپر : مبل های اداری نیلپر  در دو جنس چرم و پارچه تولید می شوند در دو قالب تک نفره و دو نفره

نمایندگی محصولات خانگی نیلپر در کرج

عمده ترین محصولاتی که در نیلپر ساخته و تولید می شود انواع مبلمان های خانگی می باشند مبلمان خانگی نیلپر که تنوع زیادی در رنگ و طرح دارند و در مدل های مختلف و زیادی تولید می شوند مثل: مبلمان ال ، مبل های راحتی ، مبل های اداری و..

محصولاتی نظیر میز و صندلی مخصوص کودک و نوجوان از دیگر محصولات خانگی تولید شده برند نیلپر می باشند

میز نهار خوری : ست نهار خوری نیلپر دارای مدل های زیاد متناسب با هر سلیقه ای

مبل های راحتی : مبل های راحتی نیلپر دارای بیش از هزاران مدل ، طرح و رنگ می باشند

عسلی : عمدتا در کنار مبل های راحتی یا صندلی های راحتی قرار می گیرد برای راحتی بیشتر مهمان ها و در کنار این موضوع زیبایی به فضای خالی کنار مبل ها و صندلی ها می بخشد

میز تلویزیون : میز های تلویزیون و کنسول ها که از جنس ام دی اف می باشند

نمایندگی قیمت محصولات

برای برخی از افراد پیش آمده که جنسی را با توجه به هزینه ی کم خریداری کرده اند اما این اجناس کیفیت نداشته و خیلی زود از بین رفته اند

نیلپر این فرصت را برای تمامی خریداران فراهم کرده که بتوانید با هر میزان بودجه ای که دارید محصولاتتان را با بالا ترین کیفیت و کارایی و با طول عمر طولانی با برند نیلپر خریداری کنید کیفیت بالای محصولات نیلپر باعث شده این شرکت معتبر ترین برند در کل کشور باشد و اعتبار و ارزش ما اعتماد و رضایت مشتری می باشد

برای تهیه محصولات مورد نیازتان از نیلپر کافیست به نمایندگی های نیلپر در شهر خودتان مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()