نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت تصفیه فاضلاب شهری: تصفیه فاضلاب شهری فرآیندی است که برای حذف آلاینده ها از پساب های صنعتی یا فاضلاب و بازگرداندن آنها به چرخه آب استفاده می شود. پس از بازگشت به چرخه آب، فاضلاب تأثیر قابل قبولی بر محیط زیست می گذارد یا برای مصارف مختلف مورد استفاده مجدد قرار می گیرد و نوعی احیای آب است.

قیمت تصفیه فاضلاب شهری | آب شیرین کن | شرکت آریاعمران

در سطح جهان، ۵۲ درصد از فاضلاب تصفیه می شود. با این حال، سطوح تصفیه در نقاط مختلف جهان بسیار ناهموار است.

به عنوان مثال، در حالی که کشورهای با درآمد بالا تقریباً ۷۴ درصد از فاضلاب خود را تصفیه می کنند، کشورهای کم درآمد به طور متوسط تنها ۴٫۲ درصد از فاضلاب خود را تصفیه می کنند. بهبود تصفیه فاضلاب جهانی برای کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از فعالیت های انسانی و دستیابی به بهبود کیفیت آب بسیار مهم است.

به همین دلیل، اهداف تعیین شده تا سال ۲۰۳۰ بهبود کیفیت آب از طریق کاهش آلودگی، حذف زباله و به حداقل رساندن انتشار مواد شیمیایی و مواد خطرناک، نصف کردن سهم فاضلاب تصفیه نشده و کاهش قابل توجه افزایش بازیافت و استفاده مجدد ایمن در سراسر جهان است.

به عنوان مثال، امروزه الجزایر، سنگال، نیجر، لیبی، اوگاندا، سومالی و عراق هنوز فاضلاب شهری خود را به طور ایمن تصفیه نمی کنند. سازمان جهانی بهداشت می گوید که بهداشت ناکافی باعث مرگ ۸۲۹۰۰۰ نفر بر اثر اسهال در سراسر جهان در سال ۲۰۱۶ شده است.

آب شیرین کن

در اتحادیه اروپا ، دستورالعمل تصفیه فاضلاب شهری وجود دارد که به جمع آوری، تصفیه و تخلیه فاضلاب شهری و همچنین تصفیه و تخلیه فاضلاب از بخش های صنعتی خاص مربوط می شود.

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) استانداردهای فاضلاب را تحت قانون آب پاک تعیین می کند.

استانداردهای اساسی ملی فاضلاب نیز تعریف شده است:

“مقررات تصفیه ثانویه” در مورد تصفیه خانه های فاضلاب شهری و “دستورالعمل های فاضلاب” که مقرراتی برای دسته بندی تاسیسات صنعتی هستند اعمال می شود.

انواع تصفیه فاضلاب

فرآیند تصفیه در تصفیه خانه فاضلاب انجام می شود. دو نوع فاضلاب شهری و صنعتی وجود دارد که هر کدام در تصفیه خانه مربوطه تصفیه می شوند.

برای فاضلاب شهری، تصفیه خانه را می توان تأسیسات بازسازی آب یا به سادگی تصفیه خانه فاضلاب نامید.

در مورد فاضلاب صنعتی، تصفیه یا در یک تصفیه خانه فاضلاب صنعتی جداگانه یا در یک تصفیه خانه فاضلاب، معمولاً پس از نوعی پیش تصفیه، و همچنین در تصفیه خانه های فاضلاب کشاورزی انجام می شود.

تصفیه فاضلاب بخشی از حوزه کلی بهداشت و حفاظت از محیط زیست است.

قیمت تصفیه فاضلاب شهری | آب شیرین کن | شرکت آریاعمران

همچنین شامل مدیریت پسماندهای شهری و پسماند جامد و همچنین مدیریت آب باران (زهکشی) می شود.

محصول فرعی اصلی تصفیه خانه ها لجن فاضلاب است که معمولاً در همان تصفیه خانه یا تصفیه خانه دیگری تصفیه می شود.

هنگامی که از فرآیندهای تصفیه بی هوازی استفاده می شود، بیوگاز می تواند محصول جانبی دیگری باشد.

فرآیندهای تصفیه فاضلاب شهری

فرآیندهای درگیر در تصفیه فاضلاب شهری شامل فرآیندهای فیزیکی مانند ته نشینی یا شناورسازی و فرآیندهای بیولوژیکی مانند تالاب ها یا حوضچه های هوادهی، لجن فعال یا بیوفیلترهای مختلف است. سایر روش های فیزیکی مانند فیلتراسیون غربالی را می توان در شرایط تخصصی مانند آبگیری لجن فاضلاب استفاده کرد.

برای موثر بودن، فاضلاب شهری باید از طریق لوله ها و زیرساخت های مناسب به تصفیه خانه منتقل شود و خود فرآیند باید تنظیم و کنترل شود.

برخی از فاضلاب ها نیاز به روش های تصفیه تخصصی دارند. در ساده ترین سطح، تصفیه اکثر فاضلاب ها با جداسازی جامدات از مایعات، معمولاً با ته نشینی انجام می شود.

با تبدیل تدریجی مواد محلول به جامد، معمولاً یک لخته بیولوژیکی، که سپس رسوب می‌کند، جریانی از فاضلاب با خلوص فزاینده تولید می‌شود.

فرآیند اکسیداسیون نیاز اکسیژن بیوشیمیایی را در فاضلاب کاهش می دهد و می تواند سمیت برخی ناخالصی ها را کاهش دهد.

تصفیه ثانویه ترکیبات آلی را از طریق واکنش های اکسیداسیون و کاهش به دی اکسید کربن، آب و جامدات تبدیل می کند.

اکسیداسیون شیمیایی به طور گسترده ای برای ضد عفونی استفاده می شود.

تصفیه ثانویه فاضلاب شهری با اکسیداسیون بیوشیمیایی ترکیبات آلی محلول و کلوئیدی به طور گسترده در تصفیه فاضلاب استفاده می شود و برای برخی از فاضلاب های کشاورزی و صنعتی قابل استفاده است.

اکسیداسیون شیمیایی (از جمله الکتروشیمیایی) برای حذف برخی از آلاینده های آلی پایدار و غلظت های باقی مانده پس از اکسیداسیون بیوشیمیایی استفاده می شود.

ضد عفونی با اکسیداسیون شیمیایی باکتری ها و پاتوژن های میکروبی را با افزودن رادیکال های هیدروکسیل مانند ازن، کلر یا هیپوکلریت به فاضلاب از بین می برد. این رادیکال های هیدروکسیل سپس ترکیبات پیچیده موجود در آلاینده های آلی را به ترکیبات ساده ای مانند آب، دی اکسید کربن و نمک ها تجزیه می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

سئو سایت کرج: شاید این سوال برای بسیاری از کاربران به وجود بیاید که سئو چیست؟ سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد.  عملیاتی که در آن با توجه به فرآیندهای مختلف سایت خود را در گوگل بتوانید بالا ببرید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. هنگامی که رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا کند به راحتی می توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و با استفاده ازاین روش علاوه بر پیدا کردن مشتری های جدید به فروش بیشتری دست می کنید و گاهی این اتفاق موجب می شود که شما بتوانید برند خود را راه اندازی کنید.

سئو سایت کرج | طراحی وردپرس | ماهور وب سایت

این اتفاق گاه می تواند معکوس باشد یعنی اینکه استاندارد های لازم رارعایت نکنید و سایت شما افت پیدا کند و مشتریانی جدیدی که پیدا کرده اید را به راحتی از دست بدهید .

در اوایل دهه 90 میلادی بود که علمی در کامپیوتر پایه گذاری شد که با استفاده ازآن  می توان به بازاریابی محصولات و رونق بخشیدن

به کسب و کار رونق ببخشد ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی را با شما در میان بگذاریم

مارا تا پایان این مقاله همراهی کنید تا بتوانید به دانش خود در این باره بیفزایید.

سئو سایت کرج | طراحی وردپرس | ماهور وب سایت

موتور جستجو چیست؟

ما در این مقاله از موتورجستجو صحبت کرده ایم شاید برای برخی این سوال به وجود آمده باشد که موتور جستجو چیست و برای چه کاری می توان از آن استفاده کرد؟

موتور جستجو گوگل،  ابزار آنلاین است که می توانید با استفاده از آن تنها با افزودن کلمه مورد نظر که به آن کلمه کلیدی نیز می گویند

اطلاعات مورد نظرخود را به دست بیاورید. مرورگر گوگل توانسته است سهم بسیاری از موتورهای جستجو را از آن خود کند،

برتری گوگل نسبت به سایرموتورهای جستجودر این است که اطلاعات مفیدو کاربردی تری را در اختیار کاربران قرار می دهد

و فرآیند جستجو را برای آن ها آسان می کند و عملکرد آن به دلیل هوش مصنوعی است که در هر کدام از این موتورها متفاوت می باشد

موتورهای جستجو مانند ربات عمل می کنند و به به بررسی صفحات مختلفی می پردازند می توان گفت که این ربات ها همان برنامه هایی هستند

که در لب تاپ و یا کامپیوتر وجود دارند و از سایت های مختلف  اطلاعات لازم را گرد آوری می کند . مطالبی که در گوگل وجود دارند

و برای برتری سایت خود استفاده می کنید بایدبدون تقلید و یا کپی برداری باشد و تعداد کلمات کلیدی در آن ها رعایت شده باشد

تنها کافی است از برای این امر یک محتوا نویس خلاق را استخدام کنید و دانش وی در این زمینه کمک های لازم را دریافت کنید.

کارکرد موتورهای جستجو به چهار روش زیر می باشد:

کراولینگ که در آن وب سایت ها مختلف را از لحاظ مختلف بررسی و مشاهده می کنند

صفحاتی که در موتور های جستجو هستند را مشاهده می کنندو به تجزیه و تحلیل آن ها می پردازند که به آن ایندکس یا همان فهرست کردن می گویند.

محتوای سایت را براساس کلمات کلیدی مندرج در وب سایت رتبه بندی می کنند.

و در آخر صفحاتی که برتری لازم را دارندرا برای کاربران به نمایش می گذارند این محتوا می تواند آموزشی، تفریحی و یا حتی تاریخی و ورزشی باشد.

سئو چیست؟

سئو را می توان از مهم ترین قسمت های بازاریابی اینترنتی دانست که مردم برای پاسخ به سوالات

و پیدا کردن اطلاعات را به موتورهای جستجو وارد می کنند . جواب سوالات خود را به بهترین نحو ممکن

دریافت می کنند.امروز برای جذب مشتریان و همچنین افزایش سرمایه خود و سود بالا تمایل دارند که از سئو سایت استفاده کنند.

بلکه این کار می تواند برای شما هزینه ای نیز در پی داشته باشد که صفحات شما را ر گوگل ارتقا دهد

و با هربار کلیک کردن از طرف مشتری جدید مبلغی را به گوگل پرداخت کنید وهنگامی که مدت اعتبار شما به پایان برسد مجدا آن را تمدید کنید.

مزیت استفاده از سئو سایت

  1. هرچه میزان ترافیک سایت شما بالا باشد گوگل برای تبلیغات شما هزینه ای را دریافت نمی کند.
  2. ترافیک ناشی از سئو به صورت یکنواخت و مستمر می باشد و با پایان اعتبار شما سایتتان از گوگل پاک می شود.
  3. از فاکتورهایی که تاثیر به سزایی در بهینه سازی سایت تاثیر گذار است.
  4. باید سایت ها به گونه ای طراحی شوند که قابلیت زوم شدن و یا کوچک شدن را داشته باشند که بتوان آن را در قاب های کوچک نیز خوانا باشد.
  5. از مهم ترین فاکتور های اساسی در سئو سرعت بارگذاری آن می باشد.


:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

طراحی سایت: ما در اینجا هستیم تا به شما در زمینه طراحی وب سایت کمک کنیم و برای شما وب سایت طراحی کنیم. طراحی ما برای شما براساس نیازهای شغلی شما می باشد. اگر بخواهیم راحت تر برای شما بگوییم  این کار به صورت سفارشی با سلیقه و نیاز کار فرما می باشد. ما آماده همکاری برای کلیه اصناف می باشیم که این اصناف شامل: فروشگاه های اینترنتی، املاک، رزرو نوبت اینترنتی ، پزشکی ، حقوقی ، خبری ، سایت شرکتی و… می باشد.

طراحی سایت | طراحی سایت چیست | ماهور وب سایت

ما سایت شما را به صورت کاملاً حرفه ای طراحی کرده و همه اصول سئو و استاندرارد های طراحی سایت را برای شما در نظر می گیریم .

یکی از نکات مهم در ساخت و طراحی سایت سرعت بالا و بهینه سازی سایت می باشد که اگر این کار درست صورت نگیرد

سرعت سایت شما پایین و کند می شود و این باعث آن می شود که دیگر رقبا از شما پیشی بگیرند و ساینت شما روند نزولی را طی می کند.

طراحی یک سایت خوب و ایده آل شما را در رسیدن به یک کسب و کار پر رونق بسیار یاری میدهد.

 هزینه طراحی سایت

در اینجا نمی توان گفت که دقیقاً هزینه طراحی یک سایت چقدر می شود ولی این نکته را باید بدانید

که هزینه ساخت یک سایت بستگی به امکاناتی دارد که برای آن در نظر گرفته می شود.

ماهور مارکتینگ

برای سایت اول باید اهدافی را که کار فرما دارد بعد از این کار امکاناتی را سایت لازم دارد در نظر گرفته و بعد از این کار می شود گفت که هزینه چقدر می باشد.

بعد از فهمیدن امکانات مورد نیاز در سایت در شرکت های پیشرفته آن را به واحد فروش اعلام می کنند و بعد از آن هزینه دقیقی به کار فرما اعلام می شود.

خدمات خرید هاست و دامین حرفه ای یکی از نکات مهم در کسب و کار شما می باشد حتماً برای طراحی هاست و دامین با دقت این کار را انجام داد.

یکی از چالش های که در طول سال با آن مواجه می شوید تمدید اعتبار اینها می باشد که باید قبل از پایان اعتبار آن آن را تمدید کرد تا دچار مشکل نشوید.

خدمات تمدید اعتبار و گرفتن  دامین همه این ها برای شما هزینه های را دارد . 

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد پاسخ این سوال اینجاست. با پیشرفت همه چی در جهان امروز مخصوصاً

رشد فضاهای مجازی و گوشی های امروزی و نیازی که امروزه به این وسیله داریم باید سایت را طوری طراحی کرد

که بر روی گوشی و تبلت نیز به شکل مطبوعی دیده شود اینجا نیاز به طراحی وب سایت به شکل  ریسپانسیو (Responsive Web Design)

به کار گرفته می شود. در این طراحی دیگر نیازی به اسکرول افقی صفحات وب سایت نیست با ان روش کاربر را راضی و دسترسی

به آن را توسط دستگاه های دیگر به شکل عجیبی راحت تر می کند.

یکی دیگر از مزیت های این کار این است که اگر دنبال بازاریابی آنلان هستید در این روش دسترسی به شبکه های اجتماعی را برای شما جود می آورد.

طراحی سایت چیست | قیمت طراحی سایت | ماهور وب سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی

شما هم می توانید داری یک فروشگاه اینترنتی بشوید فقط این را باید در نظر داشته باشید

که قبل از شروع آن باید برنامه ریزی درستی را داشته و اگر کسب و کار شما منحصر به فرد می باشد

که برگ برنده را در دست دارید این امر موجب آن می شود که یک فروشگاه کسب و کار را بدون ترس  راه اندازی کرده

و سود کلانی را با یک روش  درست  وحلال به جیب بزنید.

وظیفه سئو چیست؟

شما اگر دنبال کسب و کار اینترنتی هستید باید این را بدانید که نیاز به بهینه سازی سایت خود دارید.

تا با این کار بتوانید رتبه سایت خود را در موتور های جستجو بالا برده و رقبای خود را کنار زده و بتوانید بهتر دیده بشوید.

برای این کار نیاز به ابزار سئو، سرعت بالای سایت و بهینه شدن خودکار کدهای سایت دارید.

امنیت بالای سایت

برای حفظ اطلاعات و جلوگیری از ورود ویروس ها که باعث خرابکاری آن در site می شوند بتوانیم مقابله بکنیم نیازمد یک طراحی امنیتی

چند لایه، رمز گذاری داده های حساس و استفاده از پروتکل امنیتی ssl می باشید

تا بتوانید از ورود ویروس های خرابار به site جلوگیری کرده و اجازه خراب کاری ندهید.

طراحی سایت در کرج

با پیشرفت علم و تکنولوژی همه چیز تحت تاثیر این پیشرفت و تکنولوژی قرار گرفته است.

زندگی ما انسان ها دیگر یک بخش جدا ناشدنی از دنیای  دیجیتال می باشد.

در دنیای دیجیتال داشتن یک وب سایت برای رونق دادن به کسب و کار خود

و یا فروش محصولاتی که دارید  جزو یکی از الزامات شده است.

دیگر برای دنیای امروز فرقی ندارد که شما کسب و کار بزرگی دارید یا کسب

و کار کوچکی دارید هر کسی که بخواهد در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیتی را انجام بدهد

باید حتماً یک وب سایت داشته باشد. داشتن وب سایت امتیازاتی را برای صاحب آن دارد که در اینجا به آنها می پردازیم.

یکی از این ویژی  ها  که باید برای داشتن وب سایت داشته باشید این می باشد که برای شما  کسب وکارتان

فرصت های  خوب و زیادی را به وجود می آورد. اگر شما محصولاتی دارید و می خواهید پیشرفتی را داشته باشید و نباید این فرصت را  از دست بدهید.

سئو تخصصی سایت توسط کارشناسان با تجربه و حرفه ای ماهور  در کرج و سایر شهر هاو سایر شهر ها وب سایت

شماره تماس 09126942637 و 09910299717

طراحی سایت در کرج | طراح سایت | ماهور وب سایت

طراحی سایت با قیمت مناسب در کرج

اگر شما  دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستید باید حتماً یک وبسایت داشته باشیم.

داشتن یک وب سایت خوب به شما استراتژی های زیادی در زمینه بازاریابی به وجود می‌آورد

که یکی از این نکات مثبت این می باشد که لازم نیست شما و یا کاربر در جا و یا مکان خاصی حضور داشته باشید.

کاربران از هر کجا که بخواهند می توانند از سایت شما دیدن کنند

و بدون محدودیت هر شخصی می تواند در هر کجا که باشد از وب سایت شما کند.

 

همانطور که در بالا اشاره کردیم بیشتر فضاهای مجازی وابسته به وب سایت می باشد.

بیشتر تبلیغات های فضای مجازی وابسته به وب سایت است و حتی  تبلیغات در اپلیکیشن ها موبایل نیزهمه وابسته

به وب سایت می باشند و برای این کار باید شما یک وب سایت خود را طراحی کنید.

طراحی سایت ارزان

سایت ارزان خدمتی است که کمتر شرکتی این خدمات را عرضه می کند. شرکت هایی که طراحی سایت ارزان را انجام می‌ دهند

وب سایت ها را غالبا با قالب آماده  و یا خدمات پشتیبانی خوبی را ارائه نمی کنند.

به کار گیری از قالب آماده ایراداتی مثل غیر قالب توسعه بودن، ایمنی و سرعت پایین

طراحی سایت ارزان | طراحی سایت در کرج | ماهور مارکتینگ

و عدم قابلیت ارتقا را دارد. به همین دلیل اصلاً توصیه نمی شود.

با خرید سایت آماده موجب هدر رفتن پول و زمان می شوید.

سایتی که قیمت پایین دارد در آینده می‌ تواند برای شما مشکلاتی را به وجود بیاورد و امکان دارد از ادامه روند راه‌اندازی سایت شما را ناامید کند.‌

شرکت‌ هایی هستند که طراحی سایت را با قیمت مناسب و همچنین با کیفیت انجام می دهند

که شما می توانید به مرور زمان در اینترنت حضور خود را بیشتر تقویت کنید.

طراحی سایت با قیمت ارزان

طراحی سایت با قیمت ارزان اگر دارای کیفیت باشد نیاز به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و خدمات طراحی وب سایت را ارزان ارائه کردن

اما بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست. پس تجربه عامل مهمی است که یک شرکت طراحی سایت توان ارائه خدمات طراحی سایت

را با قیمت پایین ممکن و با بالاترین کیفیت داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

سئوکار  seokar: سئوکار کسی است که به سئو کردن وب سایت می پردازد. سئو همان بهینه کردن وب سایت در موتورهای جستجو می باشد. seokar با دانش و تجربه ای که دارد الگوریتم های گوگل را بر روی وب سایت مورد نظر پیاده سازی می کند و سبب رتبه گرفتن و قرار گرفتن سایت در صفحات و لینک های بالای موتورهای جستجو می شود.  برای تماس با کارشناسان ما با شماره های 09126942637 و09910299717 تماس بگیرید.

سئوکار SEOKAR | سئوکار کیست | ماهور وب سایت

گوگل هر روز برای خودت الگوریتم های جدیدی طراحی می کند یک سئوکار حرفه ای باید هر روز دانش خود را در این زمینه بالا ببرد و به روز باشد. در نهایت سئوکار همه این کارها و استراتژی ها را انجام می دهد که سطح ترافیک وب سایت را بالا ببرد.

فرایند بالا بردن سطح ترافیک سایت به چه معناست؟

هر چقدر که ترافیک سایت بیشتر باشد شمار بازدید کنندگان سایت نیز بالا می رود. و این روند بالا رفتن رتبه الکسا را به همراه دارد.

یکی از الگوریتم هایی که گوگل برای خود طراحی کرده است شمار بازدید کنندگان سایت می باشد هر سایتی که بیشترین بازدید را داشته باشد رتبه بالاتری را میگیرد.

ماهور مارکتینگ

سئوکار با افزایش ترافیک سایت سبب بالا آمدن و قرار گرفتن سایت در جایگاه های بالاتر گوگل می شود.

کار SEOKAR چیست؟

هر سایت برای اینکه رتبه بالایی را بگیرد لازم است که فاکتورهایی بر روی آن انجام شده باشد .

تشخیص اولویت و موثرترین فاکتوری که باید انجام شود کار راحتی نیست. کار سئوکار پیاده سازی فاکتورهای مهم گوگل بر روی سایت می باشد.

ترفند ها و لینک سازی ها تنها جزئی از کار سئوکار می باشد، او باید توسط فرایندهای دیگری شمار بازدید کنندگان سایت را بالا ببرد و رتبه بالاتری را بگیرد.

سئوکار توسط دانش و اطلاعات خود از الگوریتم ها و فاکتورهای گوگل می تواند به بهینه سازی سایت بپردازد.

به روز بودن سئوکار امر بسیار مهمی می باشد زیرا سئو سایت با روش های قدیمی نتیجه نمی دهد.

پس بنابراین سئوکار باید همیشه در حال یادگیری فاکتور ها و الگوریتم های جدید گوگل باشد.

سئوکار seokar | سئوکار کیست | ماهور وب سایت

سئوکار باید موارد زیر را به طور کامل درک کند:

  1. تاثیر سئو داخلی در رتبه سایت
  2. تاثیر سئو خارجی در رتبه سایت
  3. ضرورت تولید محتوا یونیک
  4. تاثیر سوشیال مدیا یا همان شبکه های اجتمائی در رتبه سایت

تا چه زمانی به سئوکار نیاز داریم؟

فرایند بهینه سازی سایت یا همان سئو فرایندی نیست که در مدت کوتاهی انجام شود و دیگر نیاز به وجود سئوکار نباشد

برای اینکه سایت خود را همیشه در لینک های بالایی گوگل داشته باشید نیاز به وجود سئوکار دارید .سئو سایت فرایندی دائمی می باشد

زیرا سایت در هر زمینه ای که فعالیت کند دارای رقیبان بسیاری می باشد که اگر مدتی روی سئو سایت کاری انجام ندهند سایت رقیبان دیگر جایگزین سایت شما می شود.

چگونه سئوکار شویم؟

شخصی که به مطالعه علاقه دارد و همچنین دست به سرچش خوب است قابلیت این را دارد که یک سئوکار حرفه ای شود.

مثلا با مطالعه و سرچ کردن می تواند از پلاگین هایی که برای سئو سایت موثر هستند مطلع شود.

Seokar باید کنجکاو باشد به این دلیل که سئو دانشی نیست که با خواندن چند کتاب آن را از بر شوید تنها راه اینکه یک سئوکار خوب شوید تجربه است

شما باید آزمون وخطاهای بسیاری را انجام دهید تا تجربه لازم را به دست آورید ، کنجکاوی شما در مورد شناخت الگوریتم های گوگل

و پارامترهای سئو سبب پیشرفت و آگاهی شما می باشد.

ویژگی های سئوکار خوب

سئوکار باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند کارخود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد این ویژِگی ها عبارتند از:

تسلط بر زبان انگیسی

یک سئوکار حرفه ای باید تا حدودی مسلط بر زبان انگیسی باشد تا بتواند از سایت های آموزشی سئو انگلیسی زبان کمک بگیرد.

سئوکار باید پیگیر باشد

هرشخصی در هر کسب و کاری که دارد اگر پیگیر باشد موفق میشود .سئوکار باید پیگیر یادگیری الگوریتم ها و فاکتورهای جدید گوگل باشد.

شکیبا باشد.

سئو و بهینه سازی سایت نیاز به صبر ، دقت ، حوصله دارد زیرا این فرایند وقت گیر می باشد و زمان در آن حرف اول را میزند.

با دقت باشد

این کار به دلیل دارا بودن ظرافت های بسیار نیازبه دقت بالایی دارد.

نکته:

سئو و الکسا دو فاکتور مجزا می باشد امکان دارد که بسیاری از کلمه های کلیدی صفحه اول باشند ولی سایت دارای رتبه الکسای بالایی نباشد.

SEOKAR یا سئومستر به چه کسی گفته می شود؟

در مقالات قبلی با بهینه سازی سایت و اینکه سئو به چه معنی می باشد آشنا شدیم حالا در اینجا به واژه ای دیگر می رسیم

به اسم seokar در این مقاله به اینکه ئو کار چه کارهای را انجام می دهد و داای چه ویژگی های باید باشد را مورد بررسی قرار می دهیم.

این شخص باید دانش و تجربه لازم در مورد بهینه سازی سایت را داشته باشد. seokar خوب همه الگوریتم های موتورهای جستجو را باید بداند

و با این دانش اقدام به بهینه سازی سایت شما کند. seokar باید آشنایی به کلمات کلیدی را داشته باشد و با این کار کار بران را به خود جذب کند.

وظایف یک سئوکار چیست | سئوکار حرفه ای | سئومستر

وظایف یک سئوکار چیست؟

شاید برای شما هم این بحث پیش امده باشد که چگونه می شود یک سئو کار شد و اینکه چگونه این تخصص را به دست آورد.

در بازرار یابی آنلاین یکی از مهمترین مباحث مهم این بخش سئو کردن می بشد که باید به دست متخصصی با دانش و با تجربه به اسم سئو کار انجام شود.

seokar می تواند با در نظر گرفتن تمام مسائئل سئو یک سایت را در بهترین رتبه در موتور های جستجو بالا بیاورد و کسب و کار را رونقی دیگر ببخشد.

قبل از از استخدام یک seokar باید بدانید که سئو کار چه شرح وظایفی را دارد و باید در چه مواردی دارای تخصص و تجربه باشد باید بدانید

که یک سئوکار seokar وظیفه ای دارد تا استراتژی تولید محتوا، ایجاد بک لینک، استراتژی کلمه کلیدی برای افزایش رتبه بندی

در تمام موتورهای جستجو، مدیریت کمپین های SEO در Google و … را باید به عهده گرفته و برای هر کدام از این موارد که گفتیم

برنامه خاصی را دارد و به همه آنها اشراف کامل داشته باشد.

با این شخص با این شرح وظایف سئو کار حرفه ای می گویند. 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

سئوکار حرفه‌ای در کرجاگر می خواهید که در یک جای خوب برند و محصول خود را معرفی کنید بهترین را استخدام یک سئو کار حرفه ای است. سئو مجموعه عملیاتی است که در آن شما توانایی دارید با کلید واژه های مهمی سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید. در واقع سئو حرفه ای است که در درون و بیرون سایت تکنیک‌ های عملیاتی را انجام می دهد تا بازدیدکنندگان سایت افزایش پیدا کند. با این کار در هزینه های تبلیغات کسب و کارتان صرفه جویی می کنید و باعث جذب مخاطب می شوید.

سئوکار حرفه‌ای در کرج | سئوکار حرفه‌ای | ماهور وب سایت

در تبلیغات آنلاین مخاطب با میل و خواسته خود به خرید محصولات و خدمات شما دعوت می شود این کار درآمد بسیار خوبی دارد.

برای این که از مزایای سئو بهره مند شوید دو راه دارید:

  • استخدام سئو کار حرفه ای
  • تبدیل شدن به یک سئو کار خوب

سئو کار چیست؟

کسی که مهارت و تجربه، دانش فنی و علمی در زمینه بهینه سازی سایت را داشته باشد متخصص سئو یا سئو کار حرفه‌ای است. این شخص توانایی دارد که بر اساس شیوه هایی که بلد است یا آن ها را از دوره آموزش سئو فرا گرفته است به بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو مبادرت کند.

یک سئوکار فوق حرفه ای با کمترین زمان با استفاده از الگوریتم های گوگل یا موتورهای جستجو گر دیگر سایت شما را برای کلید واژه های ممتازی که مخاطبان هدف شما را جذب می کند به سوی خود بکشاند. تمام مقالات فارسی و انگلیسی مربوط به سئو وبهینه سازی سایت را مطالعه می کنند و نکات مهم را در یک دفتر یادداشت می کند.

سئوکار حرفه‌ای در کرج

سئوکار حرفه‌ای در کرج | سئوکار حرفه‌ای | ماهور وب سایت

ویژگی سئو کار حرفه ای

  • به مخاطب قول ها و وعده های بی اساس، پوچ و توخالی مثل یک ماه رسیدن به هدف را نمی دهد اما این قول را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن این کار را انجام دهد. اگر قول پوچ و توخالی داد او یک سئوی کلاه سیاه می خواهد برای شما انجام دهد.
  • مطالعه زیادی دارد و بسیار به روز است و تمام اخبار مربوط به الگوریتم های گوگل را پی می‌گیرد و روی سایت شما پیاده می کند.
  • برای سایت دلسوزانه زمان می‌گذارد و انرژی صرف می کند تا مشکلات سایت شما را بررسی و برطرف کند.
  • بر روی تمام ابزارهای سئو مهارت دارد.
  • شاید محتواهای شما را خود او ننویسد ولی در نوشتن محتوا ماهر و استاد است.
  • این توانایی را دارد که با ابزارهای ویژه رفتار کاربران شما را مورد بررسی قرار دهد.
  • سئو کار حرفه ای موجب می شود ترافیک سایت شما بالا رود و مشتریان زیادی برای خدمات یا محصولات شما فراهم شوند.
  • هیچ مشکلی در سایت شما از نظر سئو بیس بودن باقی نمی ماند و تمام کارهای سئو بیس سایت شما مانند متن جایگزین برای تصاویر، کم حجم کردن فایل های سی اس اس و جی اس، تایتل برای لینک و غیره را خودش انجام می دهد‌.

و موارد دیگر …. در نهایت شما را به هدفتان که فروش محصولات و خدمات می باشد می رساند.

در آمد سئو‌ کار حرفه‌ای

درآمد یک سئو کار فوق حرفه ای به عامل هایی مثل مهارت، سختی پروژه، تجربه، توانایی و تکنیک مرتبط است و همچنین درآمد یک سئو کار خوب و فوق حرفه ای به میزان تعهد کاری او ربط دارد.. سئو کاری موفق تر است و درآمد بیشتری دارد که بتوانند رضایت مشتریان را بگیرد و اعتماد آنها را جلب کند و تمام ویژگی هایی که در بالا گفته شد را در خود بپروراند.

اقدامات یک سئو حرفه‌ای

کلمات کلیدی را بررسی کند و بیشترین کلمه کلیدی که توسط کاربران جستجو می‌شود را مشخص کند. بعد از پیدا کردن کلمات اصلی و هدف باید سایت های رقیب خود را پیدا کنید و راهبردهای آن ها را پیدا و مورد تحلیل قرار دهید. بهترین راه این است که نقاط ضعف آن ها را پیدا کنید.

باید محتوای یکتا استفاده کنند. گوگل به آن هایی که مطالب کپی استفاده می کنند امتیاز کمتری می دهد اما اگر از محتوای یکتا استفاده شود امتیاز بیشتری به آن ها می دهد.

یکی از اقدامات سئو حرفه ای بازاریابی ایمیلی است به این صورت که به اعضای لیست ایمیل ارسال می‌شود تا بتوان با افرادی که ایمیل خود را هر روز چک می کنند ارتباط مداوم داشت.

افرادی می‌توانند در این کار موفق شوند که علاقه و پشتکار زیادی داشته باشند و از جان و دل برای یادگیری سئو وقت بگذارند و تجربه لازم را کسب کنند تا بعد از مدتی به یک سئو کار فوق حرفه ای تبدیل شوند.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

جک پارکینگی: هنگامی که زمان تعویض درب پارکینگ فرا می رسد، نه تنها مسئولیت انتخاب درب جدید با ارتقاء برتر و پرداخت های مدرن را بر عهده خواهید داشت، بلکه باید عملکرد درب جدید خود را با درب بازکن به روز شده پارکینگ بهینه کنید. با جدیدترین پیشرفت‌های صنعت، طیف گسترده‌ای از مدل‌های بازکن جدید در سبک‌های مختلف موجود است – صاحبان خانه‌ها باید همه انواع مختلف را بشناسند و بدانند که هر کدام چگونه می‌توانند برای خانه و انتظارات عملکرد بلندمدت شما مفید باشند.

جک پارکینگی| آرام بند کرج | شرکت مهندسی درسان

در چند سال گذشته، درب بازکن های جک  برای بسیاری از صاحبان خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به طور سنتی در اماکن تجاری رایج است، بازکن های جک دارای عملکرد بهبود یافته و ویژگی های کارآمد برای استفاده استثنایی مسکونی هستند.

جک پارکینگی چگونه کار می کند؟

درب بازکن های دیواری پارکینگ که اغلب به عنوان در بازکن جک میل از آن یاد می شود، یک سبک ماشین منحصر به فرد است که در سمت چپ یا راست درب بازکن پارکینگ نصب می شود. بازکن های جک میل به میله پیچشی درب گاراژ متصل می شوند تا درب را بالا و پایین کنند.

این سیستم برای هر نوع درب پارکینگی اعم از بالابر کامل عمودی، بالابر استاندارد و درب بالابر مناسب است. درب بازکن‌های  جک با طراحی عالی خود بسیار بی‌صدا هستند و برای پارکینگ هایی که در نزدیکی فضای نشیمن قرار دارند، مناسب هستند.

شرکت مهندسی درسان

مدل‌های جک های پارکینگی

مدل‌های جک های پارکینگی  می‌توانند روی درب‌های گاراژ بزرگی که تا ارتفاع 14 فوتی می‌رسند تعبیه شوند و دارای ظرفیت‌های عملیاتی مشابه با اپراتورهای واگن برقی، از جمله فرآیندهای نصب، طول عمر، ظرفیت عملکرد سنگین و ضمانت‌ها هستند. در حالی که هزینه نصب درب بازکن‌های میل جک معمولاً کمی بیشتر از مدل‌های جایگزین تسمه یا درب بازکن‌های زنجیره‌ای است، طیف وسیعی از مزایای بازکن میل جک، هزینه‌های اولیه  را جبران می‌کند.

مزایا

در حالی که مدل‌های درب بازکن میل جک دیواری ممکن است در مقایسه با گزینه‌های سربار استاندارد غیرعادی و ترسناک به نظر برسند، بسیاری از صاحبان خانه‌ها باید به دلیل مزایای بی‌نظیر آن، به ارتقای این نوع ماشین‌ها فکر کنند. اگر مطمئن نیستید که بازکن جک میل شما می تواند برای خانه شما مفید باشد، مزایای زیر را در نظر بگیرید:

فضای ذخیره سازی بهبود یافته

به دلیل نصب در کنار درب پارکینگ شما در مقابل سربار، صاحبان خانه می توانند فضای سقف پارکینگ

را بیشتر در اختیار داشته باشد، که اغلب برای نگهداری وسایل بزرگ یا نامناسب

مانند دوچرخه و سایر اقلام بزرگ از استفاده می شود. سیستم‌های ریلی مورد استفاده

در بازکن‌های زنجیری و تسمه‌ای، مقدار فضای سقف موجود را محدود می‌کنند، در حالی

که بازکن‌های میل جک ناحیه بسیار مورد نیاز را ایجاد می‌کنند. از این طرح می توان برای

درب های پارکینگ بالابر نیز استفاده کرد و نیاز به نصب پنل کاذب را برطرف کرد.

گزینه‌های نصب متغیر

پارکینگ هایی با سقف‌های بسیار بلند یا کم می‌توانند از نصب درب بازکن در کنار درب بهره ببرند. درب بازکن های گاراژ با ریل به حداقل 48 اینچ فاصله بالای سر در بالای درهای گاراژ نیاز دارند که بسیاری از خانه ها نمی توانند آن را در خود جای دهند. در این موارد خاص، بازکن های جک میل یک جایگزین بازکن کارآمد و قابل اعتماد ارائه می کنند.

ویژگی های ایمنی بهتر

با درب بازکن های میل جک مدرن، می توانید خیالتان راحت باشد که خانه شما به آخرین پیشرفت های ایمنی از جمله سیستم های برگشت ایمنی و سنسورها دسترسی دارد. بسیاری از مدل‌های بازکن میل جک را نیز می‌توان برای داشتن یک چراغ 200 واتی برای ایمنی و راحتی بیشتر ارتقا داد.

جک درب برقی کرج | نصب کرکره برقی پارکینگ | درسان

پیشرفت‌های امنیتی بیشتر

درب بازکن‌های قدیمی پارکینگ از یک کد فرکانس بازکن برای باز و بسته کردن درب پارکینگ استفاده می‌کنند – این یک کد به راحتی می‌تواند به یک کنترل از راه دور دیگر کپی شود و به عنوان راهی برای ورود به خانه شما استفاده شود. جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ – از جمله مدل‌های میل جک – دارای کدهای درب کرکره ای هستند که هر بار که در باز می‌شود کدهای منحصربه‌فرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند.

قابلیت‌های راحتی به‌روز شده

جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ نه تنها بهترین ویژگی‌های ایمنی و امنیتی را دارند، بلکه به‌روزرسانی‌های ارتباطی متعددی از جمله اتصال Wi-Fi و کنترل تلفن هوشمند را نیز دارند. برخی درب بازکن های جک میل  دارای MyQ هستند – یک برنامه رایگان برای دستگاه اپل یا اندروید شما – که به صاحبان خانه امکان می دهد هشدارهای لحظه ای دریافت کنند، درب پارکینگ خود را از هر کجا کنترل کنند و درب را با سایر دستگاه های امنیتی خانه همگام کنند.

زمان انتخاب جک

از آنجایی که جک های پارکینگ به طور سنتی برای مصارف تجاری طراحی شده اند، چرا صاحبان خانه های بیشتری ترجیح می دهند به این مدل ارتقا دهند؟

درب بازکن های پارکینگ جک شفت،درب بازکن  انعطاف پذیرتر و قابل اعتمادتری را به صاحبان خانه ارائه می دهد.

شما می توانید آنها را برای هر نوع عملیات درب پارکینگ استفاده کنید، آنها همچنین برای شرایط زیر مناسب هستند:

سقف های بلند گاراژ

درب های استاندارد پارکینگ یک یا دو اتومبیل تقریباً هشت فوت ارتفاع دارند، اما سقف خانه های جدیدتر ممکن است تا 12 فوت هم برسد.

این فضای در دسترس اغلب برای نگهداری اقلام بزرگ مورد نیاز است و سیستم ریلی که توسط تسمه یا زنجیر بازکن‌های محرک استفاده می‌شود ممکن است فضای بالای سر موجود شما را محدود کند – با یک بازکن میل جک می‌توانید از تمام فضای موجود استفاده کنید.

سقف های شیبدار

اگر پارکینگ شما دارای سقف شیبدار است، نصب درب بازکن سقفی پارکینگ بسیار دشوار خواهد بود. با سبک جک میل، می توانید به راحتی بدون سردرد نصب، عملیات روانی داشته باشید.

عمق محدود پارکینگ

برای درب بازکن سقفی، باید حداقل 48 اینچ فاصله در دسترس باشد. اغلب، یک دیگ بخار، لوله کشی یا وسایل دیگر می تواند میزان عمق در دسترس گاراژ را محدود کند و درب بازکن میل جک را برای نصب دیواری مناسب ترین گزینه تبدیل کند.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قفل برقی چیست: قفل برقی درب یک راه جدید و بهبود یافته برای حفظ امنیت خانه شما است. آنها جایگزین  کلیدهای شما  میشوند یا با آنها کار می کنند. هنگامی که شما قفل الکترونیکی درب دارید، می توانید از راه دور درب ها را قفل و باز کنید و همچنین قفل بودن یا نبودن آنها را کنترل کنید. برای باز کردن قفل آنها می توانید از یک جا کلیدی، ماشین خود، یک برنامه تلفن همراه یا یک کد کلید استفاده کنید. 

قفل برقی چیست | نصب انواع قفل اتوماتیک کرج | درسان

اینها ابتدا در اتومبیل ها یافت شدند، اکنون در خانه ها و آپارتمان ها نیز موجود هستند.برای هر نوع قفل در، به یک نوع کلید برای ورود به آن نیاز دارید. با این حال، کلیدها همیشه کارآمد نیستند زیرا نیاز به استفاده از دستان شما دارند

(اگر مجبور هستید چیزی را در دست تان به داخل  حمل کنید یا اینکه پاکت های بزرگی دارید و مبتلا به آرتروز هستید)،

باید آنها را حمل کنید (همینطور برای کودکانی که مستعد گم کردن اشیا هستند مناسب نیست)، در شرایط جوی بد

(اگر هوا بد است یا در یک منطقه خطرناک زندگی می کنید خوب نیست).

عملکرد سیستم قفل برقی

سیستم قفل برقی درست مانند یک قفل سنتی – با یک چفت و یک پیچ کار می کند. به طور سنتی، کلیدها با یک سیستم پین و لیوان کار می کنند که در آن سیلندر قفل در جای خود قرار می گیرد و کلید آنها را می چرخاند و قفل را در فاصله مشخصی حرکت می دهد – به اندازه ای که اجازه می دهد در باز شود.

 راه‌های دیگری برای باز کردن این موضوع وجود دارد، اما اغلب مهارت و زمان زیادی را می‌طلبد.

قفل های برقی درب از چیزی به نام محرک استفاده می کنند که پیچ قفل را در جای خود حرکت می دهد تا درب باز شود. 

شما به سادگی باید محرک را فعال کنید و درب شما باز می شود.

شرکت مهندسی درسان

مزایای قفل برقی

صفحه کلید دیجیتال

 آل برای شرکت های بزرگ و کوچک بسیار ایده آل است، کدهای ورودی را می توان تنظیم و بین کارکنان توزیع کرد تا از دسترسی اعضای خارج از سازمان جلوگیری شود.

دکمه های باز کردن درب

لوازم جانبی کنترل دسترسی مانند دکمه های باز کردن درب  Press to Exitرا می توان در داخل ساختمان نصب کرد تا در مواقع اضطراری تخلیه ساختمان آسان شود.

دسترسی به درب کلید

یکی از بزرگترین مزایای قفل برقی دسترسی به این مورد است که در صورت نیاز به لغو دسترسی افراد، فوب ها را می توان بدون نیاز به حذف قفل برقی درب دوباره برنامه ریزی کرد.

قفل برقی

معایب استفاده از قفل برقی  

هر کالایی در کنار مزایای فراوان ای ادعایی نیز دارد و قفل های برقی از این قاعده مستثنی نیستند.

ایراد اصلی این درب ها این است که توسط یک کارت که امکان خراب شدت گم شدن و جابجا شدن آن وجود دارد باز و بسته میشوند.

و در صورت مفقود شدن یا خرابی کارت دیگر امکان تردد به محل کار یا منزل را ندارید

و از طرفی نیاز به مجدد ان است که هزینه زیادی را در پی دارد.

ایراد دیگر  آن این است روی هر دری نصب نمیشوند. برای درهایی با چارچوب آلومینیومی

ایده آل نیست زیرا برای نصب به یک در با ضخامت بالا نیاز است.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

کاربرد نرده شیشه ای: منظره ی نفس گیر از تراس دشت های طولانی و باغ سرسبز، یا از بالکن زندگی شلوغ شهری یا بازی بچه ها… همه ما از رفاه یک منظره زیبا خبر داریم. افکار ما آرامش پیدا می کنند و کیفیت زندگی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

اما وقتی باد صندلی ها را فرو می ریزد، باران تراس را شلاق می زند یا رهگذران هنگام عبور از آنجا دید واضحی از حریم خصوصی شما دارند، خوب نیست.

خوشبختانه ما راه حل داریم: نرده های شیشه ای !اگر می خواهید باد را بدون محدود کردن دید رام کنید، انتخاب خوبی است.

حقایق جالب در مورد نرده های شیشه ای

نرده های شیشه ای برای تراس یا بالکن – در خانه یا شرکت – راه حلی زیبا و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است.

با یک نرده شیشه ای از مزایای بسیاری بهره می برید، اما همچنین نرده ای متناسب با دکوراسیون و سبک زندگی مدرن دریافت می کنید.

نرده های شیشه ای انواع مختلفی دارند و ما اغلب سوالاتی مانند:

کدام حصار شیشه ای را انتخاب کنم؟ حصار WPC با شیشه، حصار شیشه ای مات، حصار با شیشه شفاف یا شاید نرده شیشه ای با پانل های مات؟

نرده شیشه ای کرج

چرا نرده های شیشه ای را انتخاب کنیم؟

به طور کلی در مورد نرده های شیشه ای می توان گفت:

نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند،و در صورت لزوم می توان با آب و صابون این نرده ها را بشویید.

با وجود باد و آب و هوا ظاهر خود را برای سالها حفظ می کنند

به زیبایی با محیط اطراف ترکیب می شود.

در بیان ساده و مدرن هستند

راه حلی بی انتها و ایمن در برابر باد، حفظ حریم خصوصی و سقوط هستند

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

کدام نوع شیشه را انتخاب کنیم؟

نرده جدید شما در سه نوع مختلف موجود است: شیشه شفاف، شیشه مات و شیشه با پانل های مات. در زیر می توانید در مورد انواع مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نکته! قبل از تصمیم گیری در مورد نرده شیشه ای برای پاسیو، ایوان یا بالکن خود، به هدف و عملکرد نرده فکر کنید. آیا فقط باید برای محافظت در برابر باد و سقوط از ارتفاع استفاده شود یا باید از حریم خصوصی نیز محافظت کند؟ همچنین به این فکر کنید که چه چیزی با خانه و محیط بهتر می شود. به عنوان مثال، حصار شیشه ای مات کاربردی است، اما همچنین می تواند تصور کلی را خراب کند.

نرده شیشه ای با شیشه شفاف

هیچ خطری وجود ندارد که نرده تصور کلی را از بین ببرد. با انتخاب غنی از پست ها، می توانید راه حل حصار خود را بیشتر تقویت کنید،

جزئیات خانه را برجسته کنید و حصاری برای اندازه گیری خود تهیه کنید.

به عنوان مثال،  نصب آن با پایه های سیاه ساخته شده از فولاد یا WPC چقدر موثر است.

در اینجا بر بیان مدرن تأکید می شود. بیان واضح تری با نرده های شیشه ای شفاف و قاب فولادی به دست می آید.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، نرده شیشه‌ای شفاف چیزی جز محافظت در برابر باد و آب و هوا ارائه نمی‌کند

و از شما در برابر افتادن از حیاط مرتفع محافظت می‌کند.

به یاد داشته باشید که یک حصار نرده ای شفاف، مانند پنجره های شما، نیاز به تمیز کردن منظم دارد.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

آیفون تصویری چیست: امروزه با نام هایی چون زنگ درب تصویری، اینترکام تصویری، مانیتور امنیتی درب، زنگ درب امنیتی هوشمند، آیفون تصویری، در باز کن تصویری دز میان محصولات امنیتی خانگی بر می خوریم، که واقعاً همگی همان عملکردهای هوشمند امنیتی خانه را با فناوری پیشرفته توصیف می‌کنند!

آیفون تصویری چیست | دوربین مدار بسته کرج | شرکت درسان

نام محصول هر چه که باشد، در کل یک محصول صوتی و تصویری هوشمند زنگ در را به شما ارائه می دهد که می توانید آن را به تنظیمات امنیتی خانه خود اضافه کنید. بنابراین، چگونه می توانید بهترین محصول را برای خانه خود انتخاب کنید

آیفون تصویری چگونه کار می کند؟

آیفون های تصویر ی، محصول نهایی زنگ در هستند: آنها به شما اجازه می‌دهند قبل از اینکه به درب نزدیک شوید، افراد خارج از خانه را مشاهده کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

در زیر به جزئیات بیشتری در مورد مشخصات محصول خواهیم پرداخت – کافی است بگوییم که ایفون های تصویری برای امنیت خانه بسیار مفید هستند.

آیفون تصویری هوشمند

آیفون تصویری سیماران

شرکت مهندسی درسان

آیفون تصویری سیمی یا بی سیم؟
سیستم های آیفون تصویری سیمی، مانیتور داخلی و بخش خارجی محصول را از طریق سیم به یکدیگر متصل می کنند. بنابراین، باید سیستم ایفون تصویری را به برق سیمی خانه خود وصل کنید.

با سیستم های اینترکام بی سیم، نیازی به سیم کشی این قسمت های محصول نخواهید داشت. در عوض، آنها از طریق امواج رادیویی ارتباط برقرار می کنند. فقط باید اطمینان حاصل کنید که محصول دارای اتصال قوی به شبکه وای فای خانگی شما است، با سیگنالی که توسط هیچ دیوار ضخیم یا موانع دیگری مسدود نمی شود.

محصولات امنیتی بی‌سیم به شما انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری را می‌دهند و اگر بودجه شما اجازه می‌دهد آیفون تصویری بیسیم را به سیستم امنیتی خانه‌تان اضافه کنید.

آیفون تصویری باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟

ویدئو

فیلم امنیتی – هم به صورت زنده و هم ضبط شده، بسته به قابلیت های آیفون تصویری در خانه شما – افرادی که به درب خانه شما مراجعه می کنند و به دوربین یکپارچه زنگ در نزدیک می شوند، را مشاهده کنید. ترجیحا به دنبال آیفون تصویری با کیفیت بالا باشید، زیرا اگر از آن به عنوان مدرک در تحقیقات جنایی یا ادعای بیمه خانه استفاده کنید، باید تصاویر ان تا حد امکان قابل اعتماد باشد.

آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری هوشمند

اینترکام

مراقب کیفیت صفحه نمایش اینترکام و میکروفون، از جمله اندازه صفحه نمایش باشید. اگر به فکر نصب آیفون تصویری در خانه‌ای با ساکنین مسن هستید، تصویر و صدا با کیفیت بالا و تفسیر آسان از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

زنگ در

صدای زنگ در اصلی خود را حفظ کنید (زنگ در که می خواهید آن را با یک محصول جدید و جذاب ویدیویی جایگزین کنید)، یا صدای زنگ درب جدیدی را برای خانه خود انتخاب کنید.

دوربین امنیتی

به دنبال کیفیت بالا بروید تا مطمئن شوید که فیلم امنیتی آیفون تصویری شما تا حد امکان قابل اعتماد است. اگر می‌خواهید امنیت خانه‌تان را در شبانه‌روز افزایش دهید، مطمئن شوید که آیفون تصویری شما دارای فناوری دید در شب مادون قرمز است. به‌علاوه، بررسی کنید که آیا آیفون تصویری شما بسته به نیاز شما، فیلم‌های رنگی یا سیاه و سفید می‌گیرد یا خیر.

فیلم امنیتی

برای مثال، بسیاری از محصولات آیفون تصویری، گزینه‌های ذخیره‌سازی ویدیوی رایگان را از طریق Cloud ارائه می‌کنند. با استفاده از گزینه‌های هوشمند مشابه، فیلم‌های ویدیویی خود را ایمن و آسان ذخیره کنید، و همیشه اطمینان حاصل کنید که نحوه ذخیره فیلم‌های ویدیویی امنیتی شما با مقررات حفاظت از داده‌های موجود مطابقت دارد.

تکنولوژی تشخیص حرکت

جدیدترین محصولات آیفون تصویری احتمالاً از فناوری تشخیص حرکت استفاده می کنند. به محض اینکه یک بازدیدکننده از خانه شما حسگرهای حرکتی را خاموش کند، به شما اطلاع داده می شود و به شما امکان می دهد آنها را روی صفحه نمایش مانیتور داخلی مشاهده کنید.

 

آیفون تصویری سآیفون تصویری سیمارانوزوکی

عملکرد دید در شب

این می تواند یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر دوربین امنیتی زنگ درب شما باشد. با دید در شب، امنیت خانه خود را در شبانه روز افزایش دهید، به شما امکان می دهد چهره های شناخته شده را بشناسید – و از چهره های ناشناخته جلوگیری کنید – حتی در طول شب.

مانیتور داخلی

اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن برای همه ساکنان خانه، از جمله کودکان خردسال و بستگان مسن، آسان خواهد بود.

قابلیت های بی سیم

همانطور که در بالا دیدیم، نصب سیستم های سیمی ممکن است گران تر باشد، بنابراین ممکن است بخواهید گزینه های بی سیم را در نظر بگیرید.

اتصالات بی سیم سیستم امنیتی خانه شما را تقویت می کند. زنگ ویدیوی خود را از راه دور از طریق برنامه ای در دستگاه های هوشمند خود کنترل کنید و به شما کنترل کامل و آرامش خیال می دهد.

مقاومت در برابر آب و هوا

یک بخش از آیفون های تصویری در خارج از خانه قرار می گیرد، بنابراین مطمئن شوید که در مقابل شرایط جوی بادوام است.

عملکردهای ضد وندالیسم

اگر می خواهید آیفون تصویری شما در برابر دستکاری خرابکاران یا مزاحمان احتمالی مقاوم باشد. باید آیفون شما دارای این قابلیت باشد.

در نهایت ایفون تصویری هوشمند مناسب را برای خود انتخاب کنید و از فناوری تشخیص حرکت یکپارچه برای باز کردن خودکار درها و دروازه های اطراف خانه خود استفاده کنید.

حسگرهای حرکتی از فناوری مادون قرمز برای تسهیل عملکرد خودکار استفاده خواهند کرد. به‌علاوه، با محصول مناسب آیفون تصویری هوشمند، می‌توانید این عملکردهای باز کردن را از راه دور کنترل کنید، در حالی که فعالیت‌ها را از طریق فیلم‌های امنیتی در صفحه نمایش مانیتور خانه خود مشاهده می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

دستگیره دیجیتالی چیست: احتمالا قبلاً در مورد دستگیره های دیجیتال شنیده اید، یا در برخی از محیط های کاری یا مسکونی با این دستگیره ها روبرو شده اید. اما دستگیره دیجیتال یا قفل هوشمند دقیقا چیست؟ و چه فوایدی دارد؟ در این مطلب تیم ما در کرج  سعی دارد که شما را با این فناوری جدید بیشتر آشنا کند، تا امنیت محل زندگی و کاری خود را با کمک این دستگیره ها بالا ببرید.

دستگیره دیجیتالی چیست | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

این محصول که به آن قفل هوشمند نیز می گویند قفلی است که به اصطلاح با کلید هوشمند باز و بسته می شود.

دستگیره دیجیتالی شبیه قفل استاندارد است، اما به جای سوراخ کلید دارای یک دکمه دیجیتال است.

دکمه و کلید به یکدیگر متصل هستند، بنابراین دکمه تنها در صورتی کار می کند که کلید صحیح تشخیص داده شود.

یک کلید هوشمند به سادگی از حلقه کلید شما آویزان است. برای باز کردن قفل در، کلید را روی قفل نگه دارید.

سپس قفل کلید را می شناسد و در را می توان باز کرد. این بدان معناست که دیگر نیازی به کلید معمولی ندارید.

دستگیره دیجیتال چگونه کار می کند؟

کلید هوشمند حاوی یک تراشه است که در کارت تراشه OV شما نیز وجود دارد.

دستگیره دیجیتال  دو نوع دارد: یکی که با فناوری NFC کار می کند و دیگری که از فناوری RFID استفاده می کند.

هر دو به یک چیز می رسند: تراشه فقط در فاصله کوتاه قابل خواندن است و حاوی اطلاعات منحصر به فردی است.

دستگیره دیجیتالی چیست | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

در نتیجه، دستگیره دیجیتال می داند که آیا این کلید دسترسی دارد یا خیر.

دستگیره دیجیتال همیشه به اینترنت متصل است. این بدان معنی است که همه چیز را می توان با یک تلفن هوشمند یا رایانه تنظیم کرد.

دستگیره دیجیتالی کرج

مزایای دستگیره دیجیتالی چیست؟

مزیت بزرگ این است که دسترسی به صورت دیجیتالی کنترل می شود. هر کلید هوشمند منحصر به فرد است و می توان آن را از راه دور فعال و غیرفعال کرد.

علاوه بر این، قفل هوشمند را می توان با گوشی هوشمند نیز کار کرد. بنابراین می‌توانید در حالی که خودتان حضور ندارید به کسی اجازه دسترسی بدهید.

دستگیره هوشمند دقیقاً نشان می دهد که چه کسی و چه زمانی قفل را اجرا می کند. این امر باعث می شود که امنیت ملک شما بسیار آسان باشد.

همچنین امکان اعطای دسترسی در زمان های خاص وجود دارد. به این ترتیب کسی می تواند در طول روز و نه در شب دسترسی داشته باشد.

سایبان کرج

دستگیره دیجیتال شامل چه قطعاتی است؟

سیلندر

سیلندر قسمتی است که در درب است. این قفلی است که باز یا بسته بودن در را تضمین می کند.

دستگیره چرخشی (الکترونیکی).

یک دستگیره چرخشی (الکترونیکی) در جایی نصب می شود که سوراخ کلید معمولاً در آن قرار دارد.

این شامل تمام وسایل الکترونیکی لازم برای عملکرد سیستم است.

کلیدهای هوشمند / برچسب ها / قطره ها

کلید هوشمند روی حلقه کلید شما آویزان است. تراشه موجود در کلید حاوی اطلاعات منحصر به فردی است تا کلید شما توسط سیستم شناسایی شود.

نرم افزار

هر  دستگیره دیجیتالی دارای نرم افزاری است که عملکرد سیستم را بر عهده دارد.

برندهایی که ما استفاده می کنیم دارای نرم افزار خاصی هستند که به خوبی در برابر حملات خارجی محافظت می شود.

این نرم افزار همچنین یک اتصال امن به گوشی هوشمند شما برقرار می کند. این اجازه می دهد تا قفل از راه دور کار کند.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()