نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن : در مبحث قیمت پنجره دوجداره عوامل متعددی دخیل است که در این نوشته به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت: یکی از عمده موضوعاتی که برای مردم حائز اهمیت است مبحث قیمت محصول و ارزش بهره وری آن است که در پنجره دوجداره نیز این امر حس میشود.همان طور که در قسمت مزایای پنجره upvc ذکر کردیم،یکی از با اهمیت ترین مزایای درب و پنجره upvc کاهش هزینه ها و همچنین کم کردن اتلاف انرژی است و شاید به جرات می توان گفت با اهمیت ترین مزیت این محصول می باشد.

قیمت پنجره دوجداره UPVC وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن

پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

امروزه در صنعت درب و پنجره upvc وین تک شرکت های بسیاری در حال عرضه پروفیل هستند ولی هر کدام پارامترها و خصوصیات خاص خود را دارند اما در کل یک هدف را دنبال میکنند.در اینجا به چک کردن یکی از پروفیل های پرمصرف در تولید درب و پنجره upvc وین تک می پردازیم:

این سری از پروفیل ها طبق استاندارد های رده اول این صنعت بوده با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و ساخته شده است.و نیز در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب،به آسانی امکان پذیر می کند.

مزایا پروفیل پنجره دوجداره UPVC وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

با توجه به معرفی و خصوصیات این پروفیل، باید توجه کنید که علاوه بر دارا بودن مزیت های زیادی در مبحث قیمت نیز مناسب بوده و دارای خصوصیات منحصر به فردی نیز می باشد، و درب و پنجره های upvc که با پروفیل ویستابست ساخته می شوند متناسب با قیمت و مزایا عرضه میشوند.

برای ساخت پنجره upvc وین تک انواع پروفیل به کار برده میشود از جمله:پروفیل فریم،پروفیل لنگه،پروفیل T یا مولیون و…که هر یک قیمت خود را دار می باشد.و در زمان حساب کردن قیمت پنجره upvc وین تک ،جداگانه محاسبه می شوند و در پایان جمع بسته می شوند. هنگامی که بحث قیمت و هزینه مطرح است باید توجه کنید که درست است در اول امکان دارد برای خرید پنجره upvc وین تک با پروفیل با استاندارد مناسب هزینه بیشتری پرداخت کنید ولی آرامش شما را تضمین کرده و از به بار اوردن هزینه های بعدی مثل تعمیرات و رگلاژ ممانعت می کند.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

 
 

عوامل موثر بر قیمت تولید توری پنجره دوجداره upvc : یکی از بهترین راه های کاهش مصرف انرژی در فصل گرما باز نگهداشتن پنجره ها در طول شب است. ولی این کار با حمله پشه ها و شب پره ها به منزل و مختل شدن خواب شما منجر خواهد شد. نصب توری از قدیم و در گذشته یکی از راه حل های راحت برای جلوگیری از این مسئله بوده است. اگر می خواهید توری پنجره را تعویض کنید یا توری جدید برای در بالکن یا پنجره خانه نصب نمایید بدانید که بر عکس ظاهر ساده اش اگر این کار را یک متخصص ماهر انجام ندهد حاصل کار تر و تمیز و دل چسب از آب در نمی آید. برای این کار چند راه هست. هم می شود از پنجره های توری دار پیش ساخته که به حالت کشویی نصب می شوند به کار برد.

عوامل موثر بر قیمت تولید توری پنجره دوجداره UPVC

البته این در حالتی است که ابعاد پنجره شما با استاندارد توری بخواند. در غیر این حالت بعد از اندازه گیری به وسیله متخصص، پنجره توری بر اساس ابعاد پنجره با بکارگیری از آلومینیوم در کارگاه تولید می شود. این کار راه حل نسبتا ارزان و فوق العاده کارسازی است جهت ممانعت از نفوذ حشرات به محل کار یا زندگی شما است.

انواع توری پنجره دوجداره upvc

  1. توری دوجداره UPVC
  2. توری آلومینیومی
  3. توری پلیسه ای
  4. توری مش اکریلیک
  5. توری آهنربایی
  6. توری پنجره گالوانیزه
  7. توری فایبرگلاس
  8. توری حصاری


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مقایسه پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

پنجره دوجداره یو پی وی سی در مقابل حرارت و گرما استحکام بیشتری نسبت به پنجره آلومینیومی دارد و کمتر صدمه میبیند.
برای عایق بودن پنجره های دوجداره یو پی وی سی از پروفیل چند حفره ای در تولید انها به کار برده میشود تا از هدر رفتن انرژی ممانعت شود. این حفره ها را از عایق های مخصوص پر میکنند. ولی در تولید پنجره های دوجداره آلومینومی جهت ممانعت از هدر رفتن انرژی از ماده ی ترمال بریک به کار میبرند . این ماده عایق خیلی مناسبی در مقابل حرارت میباشد.

در مراحل تولید پنجره های دوجداره یو پی وی سی هیچگونه ماده شیمیایی ساخته نمیشود ولی در مراحل تولید آلومینیوم نوعی ماده شیمیایی ساخته میشود که سرطان زا هستند و سبب آلودگی محیط زیست میشوند. بهتر است در تولید پنجره دوجداره از انواع یو پی وی سی به کار ببریم.

به علت تغییرات دما و اختلاف دمای بین درون و خارج ساختمان، روی پروفیل های آلومینیومی میعان اتفاق می افتد و در طول زمان سبب بروز صدمه و خرابی میشود. ولی در پنجره های دوجداره یو پی وی سی این اتفاق نمی افتد چونکه انها خود عایق حرارت هستند. و نیز سبب طول عمر بیشتر پنجره ها میشود.
در مقایسه بین این دو نوع پنجره متوجه شده اند که پنجره های دوجداره یو پی وی سی مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل تغییرات آب و هوایی دارند و دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شوند. ولی در برابر پروفیل های آلومینیومی مقاومت کمتری در مقابل تغییرات آب و هوا دارند و در گذر زمان سبب خوردگی و پوسیدگی می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

خرید پنجره دوجداره نیم دایره با کیفیت در مشهد:یکی از عوامل مهم  در زیباسازی ساختمان علاوه بر طراحی و نوع سنگ بکار رفته در آن، مدل پنجره می باشد. از این رو تولیدکنندگان پنجره دوجداره سعی در تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره نیم دایره نموده اند. همان گونه که می دانید پنجره دوجداره از پروفیل UPVC ساخته می شود. پروفیل  دارای مزیت فراوانی است که یکی از مزایای آن قابلیت شکل پذیری پروفیل بوده که باعث تولید پنجره دوجداره در اشکال گوناگون هندسی خواهد شد. امروزه روز از درب های نیم دایره نیز تولید شده و در بالکن و ورودی برخی از مجتمع ها استفاده می شوند. پنجره دوجداره نیم دایره، پنجره قوس دار یا کمانی نیز خوانده می شود.

خرید پنجره دوجداره نیم دایره با کیفیت در مشهد

مزایای پنجره های دوجداره نیم دایره

دارای مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط جوی مختلف
جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایش و سرمایش
نصب آسان راحت
شکل دادن به پنجره و خم کردن آن توسط دستگاه بصورت اتوماتیک، استفاده از این روش پرهزینه بوده و پنجره دارای عایق بندی پایینی می باشد.
طراحی قسمت نیم دایره بطور جداگانه و قرار دادن آن بالای پنجره، بکاربردن این روش مقرون به صرفه تر می باشد و پنجره از عایق بندی بهتری نیز برخوردار خواهد بود

پنجره دوجداره نیم دایره در چه مکان هایی بکار برده می شود؟

  • هتل ها
  • رستوران های سنتی
  • مساجد و حسینه ها
  • ساختمان هایی که دارای سبک و معماری سنتی باشند

پنجره نیم دایره دوجداره upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان  اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره  ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

 
 

خرید درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی در مشهد : در سال های گذشته و برای ترمیم چنین تصوری شرکت های سازنده درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی و نیز شرکت های سازنده پروفیل upvc ویستابست با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روش ها و ماشین آلات به خصوصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه ساخت پروفیل upvc در سایز های گوناگونی ممکن شده است. همچنین ماشین آلات مخصوصی برای ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف تولید شده اند.

خرید درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی در مشهد

انعطاف پذیری در طراحی درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی با شکل های خاص تنها به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های upvc با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی برای تولید انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی و با شکل های مخصوص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مقاوم می شوند.

خرید درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی:

در خرید پنجره دوجداره ویستابست باید به چند نکته اساسی  و با اهمیت دقت کرد که در حالت رعایت این ۵ نکته ،هزینه را که برای خرید این پنجره ها انجام داده اید ظرف سه سال برگشت پذیر خواهد بود .در حقیقت درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی استاندارد ، پنجره های می باشند که هزینه خرید خود را با صرفه جویی در هدررفت انرژی ،جبران خواهند کرد. در حقیقت شما هزینه نمی کنید بلکه پس انداز می کنید .

چند نکته اساسی خرید پنجره دوجداره ویستابست

۱-انتخاب پروفیل upvc پنجره دوجداره ویستابست کاملا استاندارد برای شرایط آب و هوایی منطقه نصب درب و پنجره دوجداره خلیجی

۲-انتخاب نوع یراق آلات مصرفی بسته به کارایی و وزن لنگه ها و میزان تردد.

۳-بکارگیری ازشیشه درب و پنجره دوجداره خلیجی صنعتی که به طور کامل به حالت استاندارد ساخته شده باشد و گاز آرگون به مقدار لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد. با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره دوجداره ویستابست را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دفت بسیاری کرد تا به طور کامل استاندارد و به حالت صنعتی ساخته شده باشد.

۴-ساخت استاندارد درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی که باید به وسیله استاد کار متخصص و ماشین آلات استاندارد ساخته شود. در غیر این حالت حتی با انتخاب پروفیل، یراق و شیشه دوجداره استاندارد در حالتی که ساخت خوبی نداشته باشید پنجره شما هرگز عایق نخواهد بود و از بین بازشوها هدررفت انرژی امکان می پذیرد.

۵-نصب استاندارد درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی که باید مطابق با استاندارد های نصب همراه با پیچ های بولدکس ،چسب های سیلی کون و فوم های پلی ارتان باشد ،اگر نصب به طور مطلوبی انجام نشود ازبین فریم اصلی پنجره دوجداره ،هدررفت انرژی ممکن میشود.

 
 

کاربرد درب دوجداره UPVC ضدسرقت باکیفیت در مشهد :شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع کاربرد درب دوجداره UPVC برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در مشهد آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در مشهد است

کاربرد درب دوجداره UPVC ضدسرقت باکیفیت در مشهد

بکارگیری از درب‌های دوجداره یو پی وی سی و نصب آن‌ها هم برای خارج از ساختمان و هم برای درون ساختمان امکان‌پذیر است. این نوع درب‌ها به دلیل داشتن استحکام بالا در عین سبکی و علت قیمت مقرون به صرفه، جهت نصب در منازل انتخاب خوبی محسوب میشود.

درب یو پی وی سی برای تراس یا بالکن:

تراس و بالکن آپارتمان‌ها، محلی برای عبور و مرور هوا، تفریح و استراحت و حتی بکارگیری از باربیکیو یا انجام آشپزی است و باید غیرقابل نفوذ باشد. و نیز به دلیل امکان ورود و خروج انسان از آن،‌ مخصوصا بین طبقات یا در طبقات پایینی، باید به طور کامل امن باشد. بنابراین بکارگیری از این نوع درب برای تراس و بالکن مناسب‌ترین گزینه است.

همچنین درب‌های دوجداره یو پی وی سی با داشتن رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، می‌تواند یکی از ارکان اصلی طراحی داخلی ساختمان شما رو شامل شود، بنابراین بکارگیری از آن‌ها می‌تواند انتخاب خوبی برای دربی که در درون ساختمان قرار گرفته محسوب شود.

درب UPVC برای حیاط:

اگر منزل ویلایی داشته باشید، بکارگیری از درب‌های دوجداره یو پی وی سی برای ورودی حیاط شما به درون منزل خیلی گزینه مناسبی است. از آنجا که این مدل از درب‌ها در انواع و مدل‌های گوناگونی ساخته می‌شود، به عنوان درب حیاط قابل بکارگیری است.

درب دوجداره یو پی وی سی برای راهروها و راه‌پله‌ها:

از آنجا که راهروها و راه‌پله‌ها محل عبور و مرور هوا هستند و با اهمیت ترین مسیر برای به هدر رفتن انرژی می‌باشد، بنابراین بکارگیری از درب‌های دوجداره یو پی وی سی برای این قسمت خیلی کاربردی و مناسب است. اگر می‌خواهید مسیر هدر رفتن حرارت و انرژی از راهروها و راه‌پله‌ها را به صورت مطمئن ببندید و خیال‌تان از این بابت راحت و آسوده باشد، بهتر است این نوع درب‌ها را برای نصب انتخاب کنید.

 
 

قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن : در مبحث قیمت پنجره دوجداره عوامل متعددی دخیل است که در این نوشته به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت: یکی از عمده موضوعاتی که برای مردم حائز اهمیت است مبحث قیمت محصول و ارزش بهره وری آن است که در پنجره دوجداره نیز این امر حس میشود.همان طور که در قسمت مزایای پنجره upvc ذکر کردیم،یکی از با اهمیت ترین مزایای درب و پنجره upvc کاهش هزینه ها و همچنین کم کردن اتلاف انرژی است و شاید به جرات می توان گفت با اهمیت ترین مزیت این محصول می باشد.

قیمت پنجره دوجداره UPVC وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن

پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

امروزه در صنعت درب و پنجره upvc وین تک شرکت های بسیاری در حال عرضه پروفیل هستند ولی هر کدام پارامترها و خصوصیات خاص خود را دارند اما در کل یک هدف را دنبال میکنند.در اینجا به چک کردن یکی از پروفیل های پرمصرف در تولید درب و پنجره upvc وین تک می پردازیم:

این سری از پروفیل ها طبق استاندارد های رده اول این صنعت بوده با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و ساخته شده است.و نیز در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب،به آسانی امکان پذیر می کند.

مزایا پروفیل پنجره دوجداره UPVC وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

با توجه به معرفی و خصوصیات این پروفیل، باید توجه کنید که علاوه بر دارا بودن مزیت های زیادی در مبحث قیمت نیز مناسب بوده و دارای خصوصیات منحصر به فردی نیز می باشد، و درب و پنجره های upvc که با پروفیل ویستابست ساخته می شوند متناسب با قیمت و مزایا عرضه میشوند.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مقایسه پنجره وینتک با ویستابست و پنجره هافمن: شرکت پنجره دلوین در این نوشته قصد دارد در مورد مقایسه پنجره وین تک با ویستابست و پنجره هافمن بپردازد با ما همراه باشید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید.

مقایسه پنجره وینتک با ویستابست و پنجره هافمن

در زمان عوض کردن پنجره قدیمی با پنجره دوجداره از کدام پنجره استفاده کنیم؟ پنجره وین تک، پنجره ویستابست و یا پنجره هافمن؟

متفاوت بودن برندها در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی سبب سخت شدن انتخاب در زمان خرید شده است. اینکه پنجره دوجداره شما از کدام کارخانه خریداری شود در کیفیت بی اثر نیست. در این مقاله پروفیلی را مورد چک کردن قرار می دهیم که در بیشتر پروژه های عوض کردن پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب از آن به کار برده می شود. در این نوشته چگونگی عوض کردن پنجره قدیمی با دوجداره با این روند بیشتر آشنا خواهید شد.

تفاوت پنجره وین تک، پنجره ویستابست و هافمن

در اول این را لحاظ بگیریدکه هر سه کارخانه پروفیل پنجره نام برده شده، در ایران بوده و محصولی با کیفیت ارائه می دهند . برای مقایسه موردی، فقط پروفیل بازسازی یا پروازی مورد چک قرار می گیرد.

مقایسه پنجره وین تک، پنجره هافمن و ویستابست

  • استاندارد رآل RAL آلمان: پنجره وین تک و پنجره ویستابست
  • ضخامت دیواره خارجی پروفیل: ویستابست > هافمن = وین تک
  • بالاترین سطح مقطع پروفیل بازسازی: وین تک
  • بالاترین تعداد حفره پروفیل یو پی وی سی: وین تک
  • بالاترین وزن مترطول پروفیل: ویستابست
  • مقایسه قیمت: به علت تغییرات روزانه و بیش از حد قیمت، از شرح قیمت ها معذوریم.

پروفیل یو پی وی سی یکی از سه جزء اصلی و اساسی درب و پنجره دوجداره می باشد و کیفیت آن نقش با اهمیت و موثری در کیفیت پنجره یو پی وی سی دارد. از طرف دیگر مواردی مثل کیفیت یراق آلات مصرفی، کیفیت شیشه دوجداره یا چند جداره، کیفیت ساخت و چگونگی نصب نیز به همان اندازه پروفیل تاثیر گذار است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوع مقایسه پنجره وین تک با ویستابست و پنجره هافمن با کارشناسان فروش شرکت پنجره ماندگار در کرج و تهران تماس بگیرید تا به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.شرکت پنجره ماندگار آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران است.

 
 

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست:قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با دقت به ماندگاری وعمر این گونه از پنجره ها خیلی مناسب میباشد. برای برآورد قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست میتوانید با شرکت پنجره ماندگار نماینده رسمی ویستابست تماس بگیرید.

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

قیمت پنجره دوجداره ویستابست  با دقت به معیار های گوناگونی برآورد میشود ازجمله بااهمیت ترین معیارها می توان به چند مورد زیر اشاره کرد :

  • عرض و ارتفاع پنجره
  • نوع یراق مورد استفاده
  • پروفیل به کار رفته مثل پروفیل وین تک ، پروفیل ویستا بست ، پروفیل هافمن ، پروفیل سیندژ
  • نوع پنجره

چگونگی محاسبه  قیمت پنجره دوجداره ویستابست

نخست پیش از اینکه بخواهید با یک دفتر نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی تماس بگیرد ارتفاع و عرض پنجره را با استفاده از متر روی یک کاغذ بنویسید بعد با تماس با دفتر نصب پنجره آنها را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید کارشناسان پنجره ماندگار با دقت به اندازه هایی که شما در اختیارشان قرار می دهید و همچنین محل مورد نصب به شما قیمت پنجره دوجداره ویستابست  را ارائه می دهند.

فروش در و پنجره دوجداره ریلی ویستابست

فروش در و پنجره دوجداره ریلی ویستابست

آیا نوع پروفیل نیز می تواند در قیمت پنجره دوجداره ویستابست موثر باشد ؟

حتما . قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با قیمت پنجره دوجداره ویستابست و همچنین قیمت پنجره دوجداره آلومنیومی کاملا مختلف می باشد. قطعا شما با توجه به سوالات که از کارشناس ما خواهید پرسید و همچنین جستجو هایی که کرده اید میتوانید گونه پرفیل را انتخاب نمایید . قیمت پنجره دوجداره ویستابست با توجه به نوع پروفیل هایی که دارد گوناگون می باشد همچنین قیمت پنجره دوجداره ویستابست نیز با توجه به مدل های گوناگونی که دارد متفاوت می باشد.

آیا نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی می تواند در قیمت پنجره دوجداره ویستابست موثر باشد ؟

بله . انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی قطعا پروفیل مصرفی متفاوتی را نیز می خواهند خیلی از اشخاص برا این تفکر هستند که یک پنجره با طول و عرض مشخص در نمونه های گوناگون پنجره دوجداره دارای مقدار مصرفی یکسانی از پروفیل می باشد در صورتی که این گونه نمی باشد مثلا امکان دارد  پنجره یو پی وی سی  شما در نوع ثابت دو متر پروفیل بخواهد اما در حالت بازشو چهار متر پروفیل مصرفی لازم داشته باشد. پس قیمت پنجره دوجداره ویستابست بر پایه نوع و پروفیل مصرفی مختلف است.

آیا نوع یراق آلات نیز در قیت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست موثر است ؟

بله ، در زمان نصب ، نصاب پنجره دوجداره یو پی وی سی انواع متفاوتی از یراق آلات را به صورت نمونه در اختیار شما قرار می دهد. این نوع یراق آلات در نمونه های درونی و بیرونی می باشد که به طور کلی نمونه های درونی دارای قیمت بیشتری می باشد پس میتوان گفت نوع یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز می تواند در قیمت پنجره دوجداره ویستابست موثر باشد.

 
 

قیمت پنجره سه جداره ویستابست upvc در مشهد: اگر میخواهید پنجره دوجداره یا سه جداره بخرید قطعا قیمت تمام شده آن برای شما بسیار مهم است چرا که یکی از موارد مهم برای خرید هر کالایی قیمت آن می باشد . قیمت پنجره سه جداره ویستابست به موارد مختلفی بستگی دارید به عبارت دیکر انواع مختلفی از پنجره وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشد و قطعا اگر شما هزینه بیشتری را در قبال خرید پنجره پرداخت کنید می تواند یک پنجره مناسبتر خریداری نمایید .

قیمت پنجره سه جداره ویستابست UPVC در مشهد

به طور کلی قیمت پنجره سه جداره ویستابست به موراد زیر بستگی دارد

نوع پروفیل :پروفیل قسمت اصلی بدنه و قاب پنجره را تشکیل میدهد که از باکیفیت ترین پروفیل ها میتوان به ویستابست اشاره کرد

طرح پنجره سه جداره : پنجره دارای طرح های مختلفی می باشد و هر نوع مدل پنجره می تواند برای یک مکان از منزل شما مفید باشد از مهمترین طرح های پنجره سه جداره می توان به کشویی ، لولایی اشاره کرد

یراق مورد استفاده : یراق مورد استفاده نیز می تواند در قیمت پنجره سه جداره تاثیر گذار باشد . یراق مورد استفاده می تواند ایرانی و خارجی باشد که معمولا یراق های خارجی از کشور ترکیه وارد می شود و نسبت به نمونه های ایرانی دارای قیمت بالا تری می باشد

نوع شیشه مورد استفاده : شیشه نیز به عنوان بخشی از پنجره سه جداره می تواند در قیمت پنجره سه جداره تاثیر گذار باشد . شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد که معمولا از شیشه ای معمولی برای ساخت پنجره upvc  استفاده می شود اما در برخی موارد از شیشه های دیگر مثل سکوریت ، رفلکس و.. نیز استفاده می شود.

پنجره ویستابست کشویی

پنجره ویستابست کشویی

قیمت پنجره سه جداره ویستابست

نوع یراق

در هنگام خرید پنجره سه جداره ویستابست به خاطر داشته باشیداز مراکز خرید معتبر برای خرید پنجره استفاده نماییددر هنگام خرید و نصب پنجره حتما از فروشنده گارانتی برای نصب پنجره دریافت نمایید. قیمت پنجره سه جداره یو پی وی سی ارزان در بازار به معنی نامرغوب بودن برخی از یراق و پروفیل می باشد.

شرکت تولید پنجره ماندگار ؛ تولید کننده درب و پنجره دوجداره UPVC ، نماینده رسمی پروفیل های ویستا بست در مشهد ، با استفاده از محصولات اصلی برای تولید پنجره دوجداره ویستا بست ، آماده ارائه کلیه خدمات فروش ، تولید و نصب محصولات دوجداره UPVC می باشد .برای مشاهده محصولات اعم از پنجره ویستا بست ، درب ویستا بست و … میتوانید به بخش محصولات وبسایت مراجعه نمایید .

 
 

قیمت درب پنجره ویستابست بهترین کیفیت ماندگار : شرکت تولیدی پروفیل درب و پنجره دوجداره  ویستابست در سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت حرفه ای کرد. ویستابست یکی از بهترین تولید کنندگان پروفیل upvc اشکاال سه محفظه و پنج محفظه ای در ۵ رنگ لمینیت در ایران می باشد. گروه پنجره ماندگار در راستای سیاست های استفاده از برندهای شناخته شده و با بهترین کیفیت در صنعت یو پی وی سی و اجرای پروژه های خود با کیفیت های مورد تایید و استاندارد های موجود ، اقدام به استفاده از محصولات ویستابست نموده تا هدف نهایی ما که ارایه محصولی با کیفیت و استاندارد می باشد را اجرا نموده باشیم.

قیمت درب پنجره ویستابست بهترین کیفیت ماندگار

آیتم های متعددی در قیمت درب و پنجره های دوجداره ویستا بست تاثیر گذار میباشد که دراین مقاله به آنها اشاره شده است

نوع پروفیل upvc استفاده شده:

شرکت پنجره ماندگار بصورت تک پروفیله در تمام محصولات درب و پنجره دوچداره یو پی وی سی خود از پروفیل ویستابست استفاده می کند که هم دارای استاندارد RAL و SKZ آلمان می باشد. پروفیل ویستابست در دو نوع سری ۶۰ و سری ۷۰ موجود می باشد که با توجه به ابعاد پنجره و محل نصب آن نوع پروفیل بنا به تشخیص واحد فنی مهندس تعیین می گردد. نوع پروفیل UPVC مهمترین عامل و تاثیر گزار ترین عامل در تولید پنجره دوجداره می باشد.

نوع یراق آلات و تاثیر آن بر قیمت درب و پنجره UPVC:

کشویی ویستابست

کشویی ویستابسویستابست

نوع یراق و انتخاب مناسب یراق تاثیر بسزایی در عایق صوت و انرژی پنجره UPVC دارد و بعد از پروفیل در رتبه دوم تاثیر گزاری بر قیمت درب و پنجره UPVC می باشد.

نوع شیشه دوجداره:

سومین عامل تاثیر گزار بر قیمت درب و پنجره UPVC دوجداره قیمت هر مترمربع شیشه دوجداره می باشد. با توجه به اینکه ۷۰ درصد یک پنجره را شیشه دوجداره تشکیل می دهد ، شیشه دوجداره نقش مهمی در عایق سرما و گرما و کصوت یک پنجره یو پی وی سی  دارد ، سعی شود حتما از شیشه های دوجداره استاندارد و دارای سوپاپ گاز در گوشه ها استفاده شود .

قیمت درب پنجره ویستابست بهترین کیفیت

کیفیت تولید و نصب از دیگر پارامتر های تاثیر گزار بر قیمت درب و پنجره های دوجداره می باشد. تولیدات شرکت پنجره ماندگار دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست صورت می پذیرد. بصورت کاملا استانداد و اصولی.

نصب پنجره UPVC هم توسط پیچ های ۸ سانتی بولدکس و چسب سلیکون و ماستیک صورت می پذیرد. در نهایت پنجره تولید شده و نصب شده به مدت ۱۰ سال شامل ضمانت نامه بیمه ای صادر شده از طرف ویستابست می گردد.

 
 

پنجره تک حالته ارزان ویستابست دارای شکل ساده ای از بازشو بوده و همانند پنجره های مدل استاندارد بر روی محور عمودی دارای بازشوی ۱۸۰ درجه می باشد. بازشوی پنجره تک حالته نسبت به بازشوهای دیگر دارای مکانیسم ساده تری می باشد. این پنجره تک حالته یو پی وی سی ارزان ویستابست دارای بازشو بوده و شمای کامل و استانداردی از پنجره دوجداره را نمایش می دهد. ولی در عین حال هزینه خرید مناسبی نیز نسبت به مدلهای سایر بازشوها دارا می باشد و این به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت تمام شده این نوع پنجره می باشد.

پنجره تک حالته ارزان یو پی وی سی به معنای این است که پنجره مورد نظر شما فقط قادر است در حالت افقی حرکت کند و شما در یک حالت (افقی) می توانید ان را باز و بسته کنید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مهمترین مسئله در شناخت پروفیل بررسی و مطالعه کاتالوگ های فنی شرکت های تولید کننده پروفیل و مقایسه وزن در هر مقطعی و مقطع مشابه می باشد. به عنوان مثال یک متر طول پروفیل فریم بزرگ ویستابست بدون گالوانیزه ۱۳۸۰ گرم می باشد، در صورتی که دیگر پروفیل های موجود در بازار ایران وزنی تا حدود ۸۵۰ گرم در متر طول را دارا می باشند. مقدار وزن در طول برای هر پروفیل نشانگر چگالی مواد مصرف شده در ساخت پروفیل می باشد. این فاکتور باعث استحکام پروفیل، افزایش قدرت در مقابل افتادگی و خم شدن می شود.

همچنین استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پروفیل در کنار انتخاب برند برتر پروفیل درب و پنجره بسیار مهم و حیاتی می باشد. موارد ذکر شده در انتخاب پروفیل مناسب جهت ساخت درب و پنجره ها بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی و پروفیل یو پی وی سی از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود.

استفاده از لاستیک هایی که در محل کارخانه ساخت درب و پنجره بر روی پروفیل ها بصورت دستی نصب می شوند یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب برند پروفیل می باشد. این روش ای پی دی ام (EPDM) نام دارد. در روش دیگر لاستیک درزگیر در کارخانه ساخت پروفیل در هنگام تولید پروفیل به پروفیل تزریق می شود. لاستیک درزگیر در روش آی پی دی ام (EPDM) از ارتجاع بالایی برخوردار می باشد.

این لاستیک ها تا ۱۰ سال در مقابل سرما و گرما و فشار مقاومت داشته و در صورت نیاز به تعویض به راحتی لاستیک قدیمی و لاستیک جدید حتی توسط فردی غیر کارشناس تعویض میگردد ولی لاستیک ها تزریقی یو پی وی سی در گرما و سرما و فشار مقاومت لازم را نداشته و بعد از یک دور سرما و گرما حالت ارتجاعی نداشته و خشک شده و پنجره از وکیوم خارج می گردد.

پروفیل های ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد.

در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی: جهت تولید درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی میتوان از انواع گوناگون متریال به کار برد ولی پر کارایی ترین آنها آلومینیوم و یو پی وی سی است که در این نوشته به مقایسه آنها میپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش شرکت پنجره دلوین با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید.

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی

یکی از پر کارایی ترین متریال مورد به کارگیری در صنعت درب و پنجره سازی است. آلومینیوم به علت وزن سبک و استحکام زیادی که دارد نسبت به آهن بهتر است و بیشتر مورد به کار گیری قرار میگیرد. و نیز این نوع پنجره ها خیلی متفاوت هستند و میتوان آنها را در انواع بازشو و سایزها تولید کرد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟

این مدل متریال از پلاستیک تولید شده است و در تولید آن از یک نوع روان کننده برای مقاومت آن به کار رفته است. پنجره های دوجداره یو پی وی سی خیلی مستحکم هستند و در مقابل رطوبت، مواد شیمیایی، نور آفتاب، تغییرات آب و هوا و … مستحکم است.

مقایسه پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

پنجره دوجداره یو پی وی سی در مقابل حرارت و گرما استحکام بیشتری نسبت به پنجره آلومینیومی دارد و کمتر صدمه میبیند.
برای عایق بودن پنجره های دوجداره یو پی وی سی از پروفیل چند حفره ای در تولید انها به کار برده میشود تا از هدر رفتن انرژی ممانعت شود. این حفره ها را از عایق های مخصوص پر میکنند. ولی در تولید پنجره های دوجداره آلومینومی جهت ممانعت از هدر رفتن انرژی از ماده ی ترمال بریک به کار میبرند . این ماده عایق خیلی مناسبی در مقابل حرارت میباشد.

در مراحل تولید پنجره های دوجداره یو پی وی سی هیچگونه ماده شیمیایی ساخته نمیشود ولی در مراحل تولید آلومینیوم نوعی ماده شیمیایی ساخته میشود که سرطان زا هستند و سبب آلودگی محیط زیست میشوند. بهتر است در تولید پنجره دوجداره از انواع یو پی وی سی به کار ببریم.

به علت تغییرات دما و اختلاف دمای بین درون و خارج ساختمان، روی پروفیل های آلومینیومی میعان اتفاق می افتد و در طول زمان سبب بروز صدمه و خرابی میشود. ولی در پنجره های دوجداره یو پی وی سی این اتفاق نمی افتد چونکه انها خود عایق حرارت هستند. و نیز سبب طول عمر بیشتر پنجره ها میشود.
در مقایسه بین این دو نوع پنجره متوجه شده اند که پنجره های دوجداره یو پی وی سی مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل تغییرات آب و هوایی دارند و دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شوند. ولی در برابر پروفیل های آلومینیومی مقاومت کمتری در مقابل تغییرات آب و هوا دارند و در گذر زمان سبب خوردگی و پوسیدگی می شوند.

قیمت پنجره دوجداره آلومینومی و upvc

جهت استعلام قیمت انواع پنجره ها دوجداره یو پی وی سی با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید و به طور رایگان از مشاوران ما مشاوره بگیرید.

برچسب ها: 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم همراه یراق آلات با کیفیت: برای تعین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی باید وزن آلومینیوم مصرفی، نوع یراق آلات  و رنگ یا آنادایز بودن پنجره آلومینیومی مشخص گردد. بطور حدود هر متر مربع پنجره آلومینیوم آلومینیومی به طور حدودی از ۸۵۰ هزار تومان شروع میشود تا بالا .بسته به نوع آلومینیوم که ایرانی ترک و یا آلمانی باشد و هنچنین وزن مقطع که بسیار تعیین کننده می باشد. قیمت یراق آلات به صورت هر دست بسته به وزن بازشو ها در پنجره آلومینیومی محاسبه می گردد. تقریبا از هر دست ۴۵۰۰۰۰ تومان شروع می شود تا به بالا حهت یراق آلات آلمانی و ترک و ایرانی .

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم همراه یراق آلات با کیفیت

پنجره آلومینیومی دارای پیشینه بالایی در در ساختمان ها است . رفته رفته این محصول دچار تغییراتی شده است و تکامل بیشتری یافته است. نسل قدیمی این پنجره های آلومینیومی که با میلگرد به یکدیگر متصل می شوند یا پنجره های کشویی آلومینیومی که به نام اس تی مطرح می باشند.

رفته رفته تمام معایب اینگونه پنجره ها برطرف شده و به نسل پنجره آلومینیومی رسیده است که امروزه یکی از شکیل ترین و مقاوم ترین نوع پنجره هاست. پنجره آلومینیومی نسبت به نسل های دیگر پنجره آلومینیومی دارای نقاط قوت بسیاری است از جمله عایق بودن آن در برابر حرارت. پنجره آلومینیومی به علت خواص ذاتی خود انتقال دهنده سرما و گرماست اما در پنجره آلومینیومی اینگونه نخواهد بود.

پنجره آلومینیومی توسط لایه های پلی آمید که در میان مقطع قرار گرفته اند باعث عدم انتقال سرما و گرما به داخل ساختمان خواهد شد. در پنجره آلومینیومی بحث آب بندی و فیتینگ نسبت به نسل های قدیمی مقاوم تر شده است.پنجره های آلومینیومی جدید قابلیت اجرا در انواع طرح ها و رنگ ها و انواع بازشوها را دارد. موارد یاد شده می تواند عللی برتفاوت قیمت پنجره آلومینیومی با سایر پنجره های آلومینیومی دیگر باشد.

برای محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی باید به موارد زیر را بررسی و محاسبه کرد:

بیلت آلومینیوم پنجره آلومینیومی Billet Aluminium

اصلی ترین متریال مورد مصرفی در پنجره آلومینیومی، پروفیل آلومینیومی آن می باشد.

عموماً قیمت آلومینیوم خام که با شیوه اکسترود تبدیل به پروفیل آلومینیومی می شود به علت نوسانات ارزی متغییر بوده و می تواند علت تغییر قیمت پنجره آلومینیومی در مدت زمان می باشد. همین کیفیت بیلت آلومینیومی جهت تولید پروفیل پنجره آلومینیومی، بر روی قیمت نهایی پنجره تأثیرگذار خواهد بود.

لایه پلی آمید-Poly amide

نوع ، ضخامت  و کیفیت لایه پلی آمیدی که در میان پروفیل پنجره آلومینیومی قرار می گیرد تا باعث کاهش اتلاف انرژی گردد.

لاستیک آب بندی در پنجره آلومینیومی

کیفیت لاستیک های آب بندی و هوابندی در پنجره آلومینیومی متفاوت است .در پنجره آلومینیومی می توان از لاستیک های EPDM و PVC استفاده کرد که هر کدام می تواند با توجه به کیفیت و طول عمر قیمت متفاوتی داشته باشد. قویترین و پایدارترین نوع لاستیک های آب بندی و هوابندی نوع EPDM  می باشد که در مدت زمان کیفیت خود را از دست نداده و تازگی و طراوت خود را حفظ می نماید.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم همراه یراق آلات

قیمت یراق آلات پنجره آلومینیومی

امروزه تنوع زیادی از انواع یراق آلات در پنجره آلومینیومی وجود دارد. در پنجره آلومینیومی می توان از انواع یراق آلات آلمان، ترک، چینی و … استفاده کرد. همچنین از نظر فنی می توان تفاوت فنی زیادی میان مکانیزم یکسان از ۲ برند متفاوت که در بالا اشاره شد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک: ترمال بریک یک نوع عایق حرارتی میباشد که در برابر عبور گرما و سرما جلوگیری میکند و از عبور سر و صدا و الودگی های صوتی و آلودگی هوا به داخل محیط جلوگیری می شود . پنجره های ترمال بریک از نسل جدید و مدرن امروزی پنجره های آلومینیوم هستند .

قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک | پنجره ویستابست | دلوین

ترمال بریک به معنی شکست حرارت میباشد و همانطور که از معنی و اسمش پیداست باعث جلوگیری

هدر رفتن انرژی موجود در داخل خانه می شود .از وی ژگی های پنجره  آلومینیومی ترمال بریک میتوان

به سبک بودن ان اشاره کرد و سبک بودن آنان دلیل بر ضعیف بودنشان نیست بلکه در حین سبک بودن

در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم و استوار هستند .همچنین علاوه بر آن  عایق بندی مناسبی هستند

و ارامش و امنیت را به  خانه هایتان میاورند .

پنجره آلومینیوم ترمال بریک

علاوه بر محکم بودن ظاهر پنجره ها نیز مهم میباشند . خوبی های پنجره های عایق و ترمال بریک

در تنوع رنگ و مدل های ان هاست .  از محبوب ترین رنگ های پنجره و درب ترمال بریک  رنگ شامپاینی

و طلایی میباشد , و در ساختمان های اداری و مسکونی بیشترین کاربرد را دارا هستند همچنین

با انواع دکوراسیون داخلی تطبیق پیدا میکند .و باعث جلب توجه و جلوه دادن به فضای داخلی خانه میشود .

قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک | پنجره ویستابست | دلوین

در ادامه متن به مزیت های پنجره ترمال بریک میپردازیم :

۱_ عایق مقابل حرارت

۲_ سبک بودن ان ها

۳_ مقاوم در برابر اشتغال

۴_ دارای تنوع بالا و رنگ بندی زیاد

۵- عایق در مقابل سر و صدا

۶_ سازگاری با محیط زیست و قابلیت بازیافت را دارند

۷_ مقاومت بالا در برابر فشار

۸_ مدل های زیاد از جمله : سایه بانی , ریلی , کشویی , ثابت و …

۹_ضد سرقت

۱۰_ قابلیت نصب انواع شیشه

۱۱_ عدم زنگ زدگی و مقاومت در برابر نور خورشید و ضد آب

از مهم ترین و بارز ترین مزیت های ان این میباشد که در حین سبکی بسیار مقاوم هستند .

پنجره دوجداره ویستابست

تفاوت پنجره های ترمال بریک و پنجره UPVC

۱_ از نظر هزینه و قیمت انها : قیمت پنجره های یو پی وی سی کمتر است و قیمت پنجره  و درب های آلومینیوم ترمال بریک تقریبا ۲ الی ۳ برابر سایر پنجره های یو پی وی سی میباشد .

۲_ از جهت عایق بندی :  از این بابت با یکدیگر یکی هستند و از یک نوع یراق آلات و شیشه در آن ها مصرف میشود .

۳_ از جهت مقاومت : بر ای استفاده از پنجره هایی با اندازه های بزرگ و در ساختمان های بلند و ارتفاع دار به دلیل فشار جو هوا و ارتفاع آنان باید از پنجره هایی با مقاومت بالا استفاده کرد . به همین دلیل پنجره های ترمال بریک و پنجره های یو پی وی سی هردو برای چنین شرایطی مناسب هستند .

۴‑ از جهت وزن  :  اگر از دید وزن و میزان سبک سنگینی ان ها را بسنجیم پنجره های یوی پی وی سی وزن سبک تری نسبت به پنجره ترمال بریک دارد بنابراین در سازه و استفاده از پنجره ها وزن آن ها تاثیر گذار است و بیشتر از پنجره های یو پی وی سی استفاده میشود .

اکثرا در پنجره هایی که ارتفاعشان از ۲ متر بیشتر و عرض آن ها بالای ۳ متر میباشد از پروفیل ترمال بریک استفاده میشود و اگر مایل به استفاده از پنجره یو پی وی سی هستید حتما از برند ویستابست و یراق روتو استفاده نمایید .



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

سختی گیر: آب سخت مشکلی است که تقریباً همه با آن روبرو بوده اند. رسوب روی دیواره های کتری، رسوب آهک در ماشین لباسشویی، خرابی ناگهانی دیگ، تجمع مقدار زیادی نمک بر روی پره های توربین های بخار در صنایع بزرگ ، همه اینها نشانه هایی از تأثیر افزایش سختی آب است که نه تنها منجر به خرابی تجهیزات می شود، بلکه با قرار گرفتن طولانی مدت در بدن انسان می تواند بر وضعیت کلی سلامت وی ​​تأثیر منفی بگذارد.

سختی گیر | اجزای دستگاه آب شیرین کن | آب سازان

در حال حاضر یکی از روش های اصلی برای حل این مشکل استفاده از سختی گیر است که در این میان رزین های تبادل یونی شناخته شده ترین هستند.

مجموعه آب سازان

سختی گیر رزینی چیست؟

رزین های نرم کننده به دلیل توانایی خود در حل نشدن در آب، در حالی که می توانند با یون های مایعات دیگر وارد واکنش های تبادلی شوند، در زمینه تصفیه آب کاربرد فعالی پیدا کرده اند.

رزین های تبادل یونی موادی با منشاء معدنی هستند که دارای منافذ زیادی هستند و به صورت گرانول تولید می شوند.

این یک کلاس از مواد ویژه برای حذف ناخالصی ها و نمک های مضر از محلول های آبی در سطح مولکولی است.

آنها گلوله های پلاستیکی همگن زرد روشن و زرد رنگی با اندازه حدود 1 میلی متر هستند که معمولاً به آنها مبدل های یونی می گویند.

آنها در تصفیه آب برای استخراج ترکیباتی که سختی آب را تشکیل می دهند و همچنین نیترات ها، سولفات ها و هیدروکسیدها استفاده می شوند.

سختی گیر | اجزای دستگاه آب شیرین کن | آب سازان

نحوه کارکرد سختی گیر رزینی

اصل اساسی کار آنها این است که مولکول های مبدل های یونی به یک شبکه قوی واحد متصل می شوند که نمک ها و ناخالصی های مختلف را از محلول ها جذب می کند.

برخی از رزین ها دارای بقایای اسیدی با بار منفی هستند، در حالی که برخی دیگر دارای گروه های قلیایی با بار مثبت هستند. آب نرم شده همچنین حاوی یون هایی با بار مثبت و منفی است.

هنگامی که آب از مبدل یونی عبور می کند، نیروهای الکتریکی شروع به عمل می کنند. گروه های مثبت مبدل های یونی یون های منفی را جذب می کنند و گروه های منفی مبدل های یونی یون های مثبت را جذب می کنند.

رزین نرم کننده با یون های سدیم شارژ می شود، در حالی که آب با سختی موقت کربنات حاوی کلسیم و منیزیم است. هنگامی که جوشانده می شوند، رسوب می کنند و منجر به ظهور رسوب آهکی یا به قول خودشان کلسیت، اسپار آهکی می شوند.

آب سختی که از نرم کننده عبور می کند با یون های سدیم اشباع می شود، در حالی که یون های کلسیم و منیزیم توسط رزین جذب می شوند.

پس از آن، آب تبدیل به سدیم می شود، یعنی. نرم نمک های سدیمی که در فرآیند تبادل یونی ظاهر می شوند به صورت رسوب بر روی دیواره های وسایل گرمایشی و لوله کشی باقی نمی مانند و برای انسان نیز بی خطر هستند.

دانستن  نکته مهم است که این رزین نیاز به شستشوی دوره ای دارد که منظم بودن آن به میزان آلودگی آب عبوری و شدت عملکرد فیلتر بستگی دارد.

هدف و کاربرد سختی گیر رزینی

سختی گیر رزینی بهترین راه برای نرم کردن آب سخت است و به طور موثر برای خلاص شدن

از نمک های سختی، حذف عناصر شیمیایی مضر و ترکیبات آنها، فلزات سنگین

و به دست آوردن آب مقطر استفاده می شود.

بنابراین، دامنه کاربرد رزین های نرم کننده بسیار گسترده است. آنها در تصفیه آب و فرآیندهای تصفیه آب مرتبط با استفاده از آب برای مقاصد صنعتی، تجاری یا خانگی ضروری هستند.

در زندگی روزمره، پس از نرم شدن با رزین های مخصوص، می توان از آب در فرآیند پخت و پز و حتی نوشیدن آن استفاده کرد، زیرا این رزین ها ایمن و غیر سمی هستند.

به دلیل عملکرد فعال رزین ها، عمر مفید لوازم خانگی افزایش می یابد: لباسشویی و ظرفشویی،

لوله کشی، اتو، کتری، آبگرمکن، رطوبت ساز، دیگ های گرمایش، تصفیه کننده هوا و بسیاری

از وسایل دیگر که تماس مستقیم با آب دارند.

آب نرم شده بدون ایجاد سوزش، خشکی، لایه برداری و سفت شدن، تاثیر مثبتی بر روی پوست انسان دارد.

سختی گیر رزینی آب درجه بالایی از راندمان غیر معدنی را در تاسیسات مختلف و همچنین در فیلترها در صنایع بزرگ و کوچک ارائه می دهند.

سختی گیر رزینی برای تصفیه و نرم کردن آب برای صنایع شیمیایی، متالورژی و سنگین،

تصفیه لوله کشی و نرم کردن بعدی، حذف آهن، منگنز، آمونیوم و ترکیبات آلی مضر استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی
اسمز نوعی فرایند طبیعی می باشد که محلول از سمت رقیق به سمت غلیظ تمایل دارد. در سیستم اسمز معکوس این فرایند برعکس می شود یعنی محلول از سمت غلیظ به رقیق می رود. و در زمانی که محلول از سمت محلول غلیظ به سمت محلول رقیق می آید از غشای نیمه تراوا عبور می کند و املاح و ذرات موجود در اب در پشت غشا جمع می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()