نحوه نظافت و نگهداری از میکروسمنت دیوار داخلی
نوشته شده توسط : سام سنایی

نحوه نظافت و نگهداری از میکروسمنت دیوار داخلی

حال که با این پوشش، مزایا و مراحل کاری میکروسمنت اشنا شدید لازم است که با نحوه نگهداری و مراقبت از این پوشش آشنا شوید این امر کمک می کند مکه شما به صورت اصولی از دیوار خود مراقبت کنید که طول عمر بیشتری داشته باشد.

اطلاع از شیوه های تمیزی و نظافت دیوار می تواند امری ضروری باشد از این رو ما در ادامه اطلاعاتی را در این باره با شما دوستان عزیز در میان خواهیم گذاشت:

تمیز کردن روتین

برای آن که دیوار فوق طول عمر بالایی داشته باشد و ظاهر مناسب خود را حفظ کند لازم است که به صورت منظم این پوشش را از هرگونه کثیفی و زباله تمیز کنید برای این کار می توانید از جارو کمک بگیرید و برای آن که از نتیجه کار رضایت کافی داشته باشید می توانید از دستمال های میکروفیبر نیز کمک بگیرید. در صورتی که می خواهید تمیزی به صورت عمقی باشد می توانید از شوینده هایی با PH مناسب کمک بگیرید.

دوری کردن از شوینده های اسیدی و ساینده

برای تمیز کردن پوشش فوق تحت هیچ شرایطی از شوینده های اسیدی استفاده نکنید چرا که می تواند سطح مورد نظر را خراش داده و بر کیفیت آن تاثیر منفی داشته باشد.

جلوگیری از لکه شدن دیوار

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم از بارزترین ویژگی این نوع پوشش مقاومت آن در برابر لکه است اما اگر می خواهید مانع از هرگونه لکه بر روی پوشش فوق شوید و یا این که آن ها را با سرعت بیشتری تمیز کنید می توانید از شوینده های ملایم و پارچه نرم کمک بگیرید.

آب بندی مجدد

با گذشت زمان، پرایمر خاصیت اولیه خود را از دست می دهند و فرسوده می شود بنابراین لازم است که هر چند وقت یکبار مجددا آن را آب بندی کنید، برای آن که بدانید چه زمان نوبت آب بندی میکروسمنت دیوار داخلی رسیده است بهتر است به سطح سایش و پارچی آن توجه داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: